April 09, 2010

terima kasih kiki kerana siram aku

wow. tadi emo.
sekarang bersemangat pulak?
ok aku memang pelik.
manusia manusia
kadang kadang aku pon rasa aku pelik.
biasalah insan unik. mesti rasa dia unik.
*merepek!*

dulu masa tinggal kat zagazig. aiseh,
jadi sekarang aku tinggal di mana?
masa awaaaaallll awaaaallll aku sampai sini.
aku jarang nak tegur insan lain.
takut keteguran. ahaha. tak lah :P
aku tak biasa dengan suasana sini.
cuba bayangkan.
**bayangan**
bayangkan gold fish (aku) kena campak dalam kolan ikan kaloi.
mesti gold fish itu rasa takut takut.
dan malu malu kucing siam kan? *blush blush
mesti awal awal tuh si gold fish tuh rasa susah nak adapt kan kan kan.
jadi dengan itu gold fish itu telah mengambil keputusan itu jadi pendiam.

lepastuh aku risau.
takut nanti orang rasa orang sabah nie pelik pulak lepas tengok perangai aku.
kodok pernah cakap kat aku.
"takut lah tengok faz, rasa takut dengan org sabah"
PENGUNGUMAN: tak semua orang sabah perangai macam aku
tapi apakan daya, setahun je aku sanggup jadi pendiam.
(pendiam lah sangat erk?)
topeng tercabut sudah.
:)
ok niat sebenar bukan nak berdiskusi ilmiah pasal topik kepelikan aku.
tengok tengok! awal awal dah terpesong dah tajuk.
aku nak mulakan hikayat macam mana aku dapat kembalikan semangat aku yang ada tapi aku tak taw kat mana.

jawapan dia ialah.


nak tahu ke?



adeh. malu lah plak aku nak cakap. biasalah dah jadi pemalu katakan
hikhikhik *ketawa sambil tutup mulut.


DENGAN




BERCAKAP!!! AHAHAHA.
fuh lega. lepas merepek. sampai airliur pon dah tersejat diudara malam yang dingin ini.

kata smngt waja. tapi tak gerak pergi belajar lagi nie.
adeh. ahaha. :D
aku terbang dulu.
selamat tinggal dunia online (untuk malam nie jak)

terp/s kuasa dua: semakin malas buat warna warni.

2 comments:

atikullah ismail said...

huh..org ckap berckap nie bley hilngkn stress..so kiranye ko nie bnyak stress ka?..huhuhu

edoraemon said...

hahahaha. taklah banyak stress.
saja nak emo sorang sorang.
:P