April 05, 2010

wow! en APRIL

dah lama tak buat post.
sebab dok sibuk layan benda lain.
haha
sejak ada tmblr. hampir aku tinggalkan dunia blogging nie
(huh! kacang tertinggal kulit btol faz nie)

sekarang terasa bahagia.
sebab baru dapat makan pau free. :)
dari shifa'
jiran bawah rumah. waaa *^^*
lalalala. best lah dapat makan.
apatah lagi makanan free.
wee.

fakta-fakta mengenai makan makan faz :
  1. aku pernah gadoh dgn sarah adiba disebabkan sebijik coklat cadbury.
  2. aku pernah merajuk ngn azmie mansor sebab mihun.
  3. sarah dan kiki pujuk aku dengan rojak dan nasi lemak.
  4. aku pernah merajuk dengan inn,pit,tan,din,zat,itt sbb kfc.
  5. lalat pernah ckp. kalo nk bg aku senyap dgn makan. ahaha
  6. shifa ckp kalo nk tgk aku bg baik dgn bg makanan.
  7. ikmal pernah ckp aku nk dpt mumtaz sbb leh dapat makan free.

mood : tgh bahagia sebab dapat makan.

=.=" tak lama lg jadi gemuk lah aku nie.

kata kata comel dari meja pengarang:

"bersyukurlah kerana kita dapat makan!!"

PESANAN PIHAK PENAJA :
BERHENTI MAKAN SEBELUM TERBERAK

No comments: