May 10, 2010

bad bad bad batman begins.

gua bukan apa, hari ini gua betol betol panas.
udara panas.
mood panas.
badan pon naik panas.
tapi orang cakap hari ini tidak sepanas semalam.
semalam suhu di tempat gua 40 C.
tapi gua tak rasa apa apa.
mungkin sebab bantuan shades pink gua, jadi gua tak nampak cahaya matahari itu terang benerang.
tambahan pula, mind set gua dah tetapkan kata hari itu tak panas, jadi gua rasa tak panas.
cool, relax dan chill seperti biasa
*senyum macho

gua geram sama arab.
semakin hari semakin gatal.
seiring dengan suhu di mesir dan suhu badan gua yang semakin hari semakin naik.
gua tak nak jadi panas baran seperti orang mesir nie.
tapi hari hari rasa diri gua nie pon pandai jugak jadi baran duduk di Mesir.

sepanjang minggu praktikal nie.
x-tra x-tra sikit baran.
time praktikal histo masa dicepatkan sejam
esoknya praktikal biochem terpaksa duduk tunggu sejam lambat,boleh lah pulak lambat.
gua panas
hati panas

duit pulak kena telan 350 le sia sia
tak guna.
sebab ingatkan kalo broadband tak guna tak bayar, kena potong macam tuh sahaja.
jadi gua pura pura tak bayar.
jadi lupakan kata diri ini ada broadband.
tapi rupa rupanya kena bgtaw syarikat dulu,
sia sia 3 bulan bill berjalan! dan gua tak guna langsung broadband tersebut.

di kaunter.

gua bernyanyi nyanyi dgn nada syair
*ini involuntary ternyanyi, mungkin sebab hati ini terlalu panas.

"sia sia 350 genih kena telan begitu sahaja.. oooo 350 genih akuuuu.."

tiba tiba suara abang di yang uruskan pembayaran tuh tanya

what language is it? englizie?

dalam hati : aaaaa!! dia dengar gua nyanyi -.-" ok macam mana lah gua bleh buat konsert free depan kedai.

my language, malay language

owh, u have beautiful voice

dalam hati 2 : nak bodek ke pe abang nie, aku dah lah buat suara nyaring, celah mana lah pulak sedapnya. aaaaaaaa.. *malu malu*

dengan itu gua kehilangan 350 genih degan sia sia.

terpaksa berkabong selama dua hari kerana duit itu.
habiskan masa, di celah celah bucu bilik dengan kedaan lampu gelap.
layan cerita vampire diaries.
(exam praktikal belum habis tapi masih lagi boleh buang masa macam tuh sahaja)

kak long : dah lah faz, duit boleh di cari kan, ini lebih baik kita tahu sebab macam mana duit itu boleh ditarik, jangan terlalu sayang duit faz, nanti Allah tarik tanpa kita sedar.

semangat gua naik lah sikit dari berkabung lepas cubaan beberapa kali kak long pujuk.

ok gua terlalu angau dengan vampire sekarang nie.
malam malam gua tido, dengan harapan akan jumpa hantu (vampire)
ok gila angau dah sekarang nie.
disebalit bibir suntikan botox berkata:
buah cempedak diluar pagar
tak nak ambil galah
tak nak jolok
tak nak belajar
puas gua merepek hari nie.
gua bukan nak pergi gua!
gua terbaca orang tulis entry guna kata ganti diri gua.
mood nak macho sikit hari nie, sebab panas baran hari nie.
jadi guna kata ganti diri gua,
seiring dengan mood yang brutal terlebih sikit hari ini.
gua tak nak pergi gua!
busuk! banyak taik kelawar.
ok cukup dah gua merepek untuk kali ini.
salam kepada orang yang pernah pergi gua musang!


theonly-exception:   castanea:  (via simplynorule, dirtyprettything)

untuk dugong
gua stress.
meka pon sama
hehe


dugong, me , melly
senyuman i sentiasa mcm nie.
hehe

muka gua kabur
semua salah dugong
tp dia suka gambar nie
jadi upload!
:D


ikan bilis, lembu, me
(muka bengang tunggu praktikal biochem!)

4 comments:

ammo said...

kah3..gambo korg lg aneh2 dari gambo aneh aku..huhu..mmg sgt aneh

edoraemon said...

tak tak
abg jat lagi teruk!
hahaha
nie muka innocent nie
:D

khaleela anis said...

hoho~ syg ko lebih r faz. kui3~~!!

edoraemon said...

:D sayang ko jugak kay!