May 03, 2010

kalau.

baru sahaja dua malam yang lalu aku bercerita ngn lembu pasal
redha sabar kahwin cinta dan ilmu
satu malam bercerita pasal benda benda pasal kehidupan
sampai tak tertido
sebab time nak tido tuh berfikir fikir
tentang benda pasal kehidupan
yang kita semakin besar
semakin banyak yang kita lihat dan semakin banayk yang kita rasa.

aku ada bagitahu lembu.
kalau lah aku lelaki kan bu.
mesti banyak dah golongan orang yang aku belasah.
aku nak petahankan orang aku sayang.
banyak sangat aku nak buat.
kuar sana sini, pergi sana sini tanpa kawalan.
aku dah ada list orang aku nak bunuh!
at least belasah lah kalau tak bunuh pon
at least dosa belasah tak setinggi dosa membunuh.
lepas tuh aku rasa aku mesti ensem kalo lelaki.
sebab nak buat rambut yang smart bukan susah.
letak minyak rambut banyak banyak.
cari baju pon senang.
lepas tuh nak mengurat perempuan banyak banyak.
sebab senang betol nak cairkan hati perempuan!
HAHA. senang betol perempuan terpedaya dengan kata kata lelaki!

gilak tahan sabar itu sakit!
dendam sila jangan kuasai jiwa aku!
-.-"

risau!
kiki, kak sufi, kak long sakit!
korang get well soon!
risau aku.
ya Allah, kuatkan hati aku.

4 comments:

ashy said...

skang ni da bleh buat transvertise operation for tukar gender.


HAHAHAHAHA!

babe,dalam dunia ni nk gi satu tempatkadang2 mesti either berjuta lelaki sial, satu perempuan mulia. Tak pon, berjuta perempuan sial satu lelaki mulia.

x pe nnt kita abih graduate kat tmpt babun, we go scotland together gether ok? lg byk ikan cute kat situ *ayat pisau cukur*

edoraemon said...

HAHAHAHAHA
siooott!! haram!
jauh ko terpikir nie bu.

ok fine aku panggil ko bu lah lepas nie
haha
comel

ok jom g scotland!
tp b4 dat kita melancong ke tawau. wink wink!

zamfadliez said...

ayat2 manis nie pnting sbenarnye..tapi bukian untuk kapel or kekasih,untuk psgn suami isteri...senang citer xyah la bercinta kalo takut dipermainkn oleh kate2 manis seorang laki,suruh parents jer carik calon,insyallah berkat dan dapat restu....
heheh..adioos...¬!

edoraemon said...

hahahhaa.
lawak lah jawapan ko.
:D
tq
tp aku bukan marah kan lelaki pon dalam post.
haha
aku rasa nak belasah orang je.
:D