May 20, 2010

kali ke dua jawab award nie

1. Link and thank the person (s) who awarded you.
2. State 7 things about yourself.







3. Pass this to 15 bloggers.


kata kata dari meja pengarang sebelum mula menulis pasal award nie:
terima kasih kerana memberikan peluang kepada saya untuk menerima award nie.
berikan tepukan gemuruh bertuli tuli kepada orang yang meberikan saya award nie.
walaupun ini kali ke dua tulis post pasal benda yang sama tapi saya tetap terharu baru biru lah dengan peluang keemasan yang telah diberikan oleh mereka mereka.
soalan dua tuh agak sukar untuk penulis berfikir,
sebab banyak betol fakta dah orang tahu pasal penulis.
sebab penulis nie banyak mulut.
suka bercerita pasal diri sendiri, jadi jarang fakta yang orang lain tidak tahu pasalnya.

1. ucapan terima kasih tak terhingga kepada......
c. dugong (tertunda award yang ko bagi hari tuh kay!)

mesti wajib! tahu no 1
warna kegemaran dia merah.
ok aku tahu banyak orang tahu kata aku suka warna merah kan? haha
dah terang terang kat tepi tuh aku letak warna merah aku minat.
sebab aku minat warna merah, sebab aku rasa berani macam warna merah, aku rasa menggoda seperti warna merah (tak bleh blah!) dan aku rasa lebih dihargai kalau pakai warna merah. haha
nanti kalau bersanding dihari perkahwinan (huh?) aku nak baju dress warna merah dan pink! haha


mesti wajib! tahu no 2
1st boyfriend aku kot.
bercinta?
pernah ka aku bercinta?
nana selalu marah aku. sebab aku selalu mengaku kata tak pernah bercinta/bercouple
ala ala suci gitu. auuuwww.
sebab aku tak pernah mengaku sebab 1st boy friend aku tuh aku anggap macam zaman cinta cinta monyet.
kami bercinta (bercinta ka?) mula dari tingkatan 4- 5.
macam mana kenal dia?
dia classmate cousin aku.
dia tua setahun dari aku.
dia bijak, budak 4 flat masa kat matrix.
sekarang dekat UTM, skudai.
nak tengok muka dia?



ala.. malu lah aku pulak.


korang nak tengok ke?







hahahahahaha
korang pecaya ke kata aku pernah bercinta ?
manalah ada orang nak kat aku.




ok fine, aku serius dah nie.

nie muka dia..




ready ke korang?










korang rasa



yang mana 1?
kanan ke kiri?
haha


ok biar korang teka sendiri. aku tak nak bagi tahu.
:)


mesti wajib! tahu no 3
nenek edoraemon
pernah tak korang tertanya tanya.
kenapa mesti nenek?
kenapa mesti edoraemon?
kalau tak tertanya tanya.
sila skip
mesti wajib! tahu no 4

hehe

nenek.
sebab dulu, masa zaman form 5. nie zaman bila kemunculan friendster tuh aktif lagi konon konon lah.
aku tengok profile abang aku lawak giler nak mampus.
nama dia kat situ
fazlan dikejar tikus
ok tak lawak ka?
tapi aku mana nak kalah dengan nama abang aku dekat friendster,
jadi aku tambah NENEK didepan nama edoraemon tuh, jadi nampak retro sikit dari abang aku!
yeyeye
inilah sebab sifat daya pesaing yang tinggi.

edoraemon pulak?
tuh sebab tektik nak comelkan nama aku.
kan nama aku edora.
adik perempuan aku pon ada edora, Fazrina Edora.
jadi nak tunjuk-kan kelainan edora kami.
aku tambah Edora-emon.
rasa comel macam doraemon sikit.
*tersipu sipu malu*

ok tak malu.
terasa macho
1
2
3
flip rambut.








mesti wajib! tahu no 4
lagu pertama aku hapal




kira 1st lagu masa aku minat music.
aku nie jenis suka nak minat kat lagu mana mana.
apatah lagi hapal lagu walau naik pekak telinga nie dengar lagu
serius
aku tak hapal.
ok terpesong, nak cakap pasal 1st lagu.

cinta, by flop poppy
nie zaman darjah 6!
jadi sesiapa teringin nak ngorat aku.
sila nyanyi lagu nie untuk aku
haha. adakah?


mesti wajib! tahu no 5
orang pertama aku minat.

fuhh, memang nostalgia kalau imbas kembali taw.
aku minat dia dari darjah 2 sampai aku ke form 1
aku masih lagi diburu bayang bayang dia
euuww. haha
dia sekarang berjaya.
yang nie nama tak boleh tahu.
sebab nostalgia.

mesti wajib! tahu no 6
pen merah,
pen biru,
apa lagi kah,
kamu nak tahu?
*masuk tak irama*

aku paling benci bersenam.

aku tak suka berpeluh.
walaupun aku tahu aku semakin terkembang kembang.
tapi satu satunya suka aku minat ialah.
menari.
ok fine kira sukan ke tuh?
tapi nari yang takda rentak.
yang penting aku buat rentak tuh sendiri.


mesti wajib! tahu no 7

aku



aku


ok nie yang last
jadi nak selit kan unsur unsur
suspen sedikit





hahahahahhahaha.
walaupun tak lah hebat mana pon yang ke tujuh nie.






sebab aku tak tahu nak letak apa?





tuh lah banyak mulut sangat. takda fakta pasal aku yang kawan kawan aku tak tahu.






aku ini.





takut.







takut apanya?





bukan pasal takut lah!
hish!





aku tak suka kena puji.
ok walaupun kadang kadang siapa lah tak suka kan kena puji.
tapi aku rasa kalau aku kena puji.
aku tak dapat gerak buat kerja tuh terus.
perasaan riak akan mengusai aku
lepas tuh aku ber-evolusi jadi hulk!
hahaha
:D
poyo giler kan ayat.
tapi serius.
kalau anda puji aku sekali.
satu malam aku tak dapat tido weiiiiii
jadi jangan puji yer.

(ok nada riak disitu yer kawan kawan)



dengan itu
habislah sesi keanehan aku
:D

hahaha


3.award ini ditujukan untuk sesiapa?
memandangkan ini kali ke dua
ulang suara
KALI KE DUA SAYA MENULIS ENTRY AWARD YANG SAMA.
JADI DIKEHENDAKI PENAMA PENAMA TERSEBUT SILA SELESAIKAN URUSAN AWARD YANG SAYA BAGI DARI HARI TUH.
INN,MIBS, ABG JAT!


PENUTUPAN.
aku selitkan gambaraku
orang dekat sungai petani lukiskan potret muka aku
masa aku tingkatan 4.
time tuh aku balik kampung.
btw, kepada yang tak tahu.
aku separuh kedah + separuh tawau.
kampung aku kat sungai petani.
(uhuuu, boleh jadi facts ke 8 tuh)


apasalah bibir dia besar
over lah abang yang lukis komik nie.
aku tahu lah bibir aku besar.
http://www.emocutez.com

No comments: