May 07, 2010

meow meow

suatu hari di kuliah....

faz siapa tuh kiki?
rajin beno kamu letak di status ym kamu tuh
kucing kamu ke faz?

hahahahaha
(tak henti aku ketawa)

yer kucing.
sakinah abdul razak.
dia bukan
meow meow
dia pelajar pharmacy kuliah tahun satu di zagazig ini.
merangkap dan tertangkap jadi best friend aku yang aku kenal dibangku persekolahan kat sekolah menengah.

kiki,
tak payah kata kata, kami tahu apa yang kami rasa.
nada suara pun dah cukup, boleh agak apa yang di rasa.
aku rasa kalau ada award untuk manusia paling banyak dengar aku membebel, bercakap, kiki lah menang award dia. haha

manusia yang bersusah susah sama aku
bersenang senang bersama aku.

dipetik dari blog kiki, (entry untuk aku tuh, aku tahu) *kening kening

"Susah senang di kongsi bersama. Ayat-ayat yang amat teramat biasa kita dengar. Di saat anda kesusahan dan perlu menyusahkan orang lain. Siapa anda akan terfikir? Lumrah manusia yang normal untuk rasa bersalah dan rasa tidak senang untuk menyusahkan orang lain. Tetapi kita seharusnya sedar yang kita sememangnya manusia dan akan menyusahkan insan yang lain. Jika benar sememangnya dia adalah sahabat baik kita, kita akan mampu mengucapkan permasalahan kita dan mampu untuk meminta tolong dari dia. Begitu juga dengan dia sebaliknya, tidak keberatan untuk membantu selagi mana termampu."



tapi hari ini terkecuali lah,
dua kali aku kena tipu oleh kiki, haha
-.-"


6 comments:

ammo said...

[ini adalah pesanan penaja]

study woooi! jgn post mende2 aneh lg...kate nk berehat dari blogging =p

good luck exam k? we need really good aneh doctors in malaysia. makin lame makin pupus tahu? u are one of few aneh ones. so think about it. ure special =)

p/s: study smart! strive hard!

edoraemon said...

waaa.. abg jat! buat saya terharu baru biru tengah tengah malam nie.

yer abg jat!!
saya akan pergi belajar.
*tgh belajar lah nie*

amirul said...

kiba
kalau nama perempuan
kiki-ba
:P
haha

edoraemon said...

salah!!
kalo perempuan nama dia jadi
mama mibs.
:D

Anonymous said...

sbb faz.. awk selalu bajet yg awk xkan tertipu dgn sy.. jd sy berusaha la nak bktikan awk salah.. hahaha. @kiki kwn kiba.. haha.

edoraemon said...

hahahhaa.
sekarang kan dah kat mesir.
hati i dah jadi lembut taw!
:D
muahahahha