May 13, 2010

nocturnal sebab nescafe -.-"

bemysuperhero: (via tiredheart)

jam menunjuk-kan
jam 4.17 am waktu mesir.
wah padah perit
nie lah padahnya kalo orang jarang minum nescafe,
sekali telan nescafe,
sampai jam 4 mata tak pejam pejam lagi nie.

oh semakin membesar kita semakin banyak berfikir
kadang kadang benda yang difikir-kan jauh dari dek akal.
lembu : faz jgn berfikir sangat

realiti : aku bukan-nya banyak berfikir.
banyak termenung adalah.
hehe
dua hari lalu,
aku mengadu dengan abg aku.
aku rasa aku tak kenal aku.
aku pon tak paham apa yang aku merepekkan kat abg aku masa tuh.
" abang, adik rasa adik dah berubah, tapi adik tetap adik yang sama tapi dah tak sama, ok adik tak tahu sapa adik, adik tak suka terlalu berfikir, adik tetap adik yang dulu tak berubah tapi pada masa yang sama adik rasa adik dah lain, i miss talking to u bang"
tak paham kan?
ahaha
aku lagilah tak paham
abang, "liana, semua orang membesar, bukan badan je membesar, cara berfikir pon membesar, tengok abang, kalau ada masalah tak payah fikir, biarkan je masalah tuh, mungkin sebab abang berfikir macam budak budak, hari tuh lecturer ingtkan abg budak asasi lagi, walaupun budak asasi tuh dua tahun lagi muda dari abang"
*berkata dengan nada riak tuh! ahaha*

ermm.
rasanya nya aku nie jenis ikut sensibility.
kalau nak uruskan sesuatu.
dalam ujian kehidupan/cinta/dll
ada dua cara orang tuh berfikir
SATU, sense (logik)
DUA, sensibility (perasaan)

owh, betapa aku harap aku adalah insan SATU
tetapi aku betol betol insan no DUA.

sorry.
kalau sikap aku merimas kan sesiapa.
haha

ada fakta baru.
dalam kehidupan aku.
aku rasa at least 5 orang bencikan aku.
AHAHA


penaja idea kali ini disebabkan cerita
sense & sensibility
cerita uk.
aku nonton dsebabkan promosi besar besaran oleh lalat dan lembu.

No comments: