May 27, 2010

saya mo jadi gay! pedulik pa kamu cakap!

hidup nie pendek bha.
bukannya panjang pon.
jadi saya decide saya mo GAY GAY GAY 
selamanya.
tak salahkan? haha

jom interview bersama faz yang tengah gay

soalan 1
so, bila decide mo jadi gay nie?
selalu pon gay. semalam lah rasa paling. hehe *ketawa gedik*


soalan 2
huh? kenapakah?
terbaca blog si tilon bha pasal gay gay nie. terus .... 
:D

life is cumil. jadi kita kena gay gay gay!

jadi aku pon tinggalkan komen di blog si tilon...



jadi, keesokkan harinya. tilon pon post kat twitter.
twitter, dadah terbaru untuk aku bagi tak lepas dari computer!!
-.-" apatah lagi ada banyak geng nak kena layan kat twitter.




 diskusilah kami seperti diatas...
then, tetiba budak kecik bernama abon pon menyampuk. haha











fuhhh! penat penat aku ketawa tergolek golek baca twitter nie.
nie semua sebab aku gay untuk hari ini!!

twitter lah buat aku GAY DAN SEMAKIN GAY
hee~

dah cukup cukup gay untuk hari ini!
kena gerak untuk pergi belajar.

saya bahagia dengan berasa GAY


mulut yang tengah gay berkata:

maksud lain untuk gay : happy
gagagagaga

AMARAN KERAS : GAYLAH SELALU!! TP JANGAN JADI HOMOSEKSUAL! EUUUWWW...
BTW, KAMI BEREMPAT MANUSIA STRAIGHT! 
KALAULAH AKU LELAKI, MESTI POST INI LAGI MENARIK. GAGAGAGA

5 comments:

inn~ said...

ni penangan tweetdeck lahh nih.
hahaha :D

edoraemon said...

haha. tuh lah, semua ada sudah tweet deck! memang menagihkan bha benda nie! :D

Herlveron said...

hahaha....lawak!!!..hidup mesti gay selalu^^

Syahmi said...

klu ko bkn lelaki it'll be menarik jg bha...ahaha...
gay 2 kn still homoseksual jg...
hahahaha~

edoraemon said...

takpa. syami,tilon.
kita terus kan jak lah pesatuan gay kita.

owh maksud gay homo ka?
hehe
bha menarik lah jgak nie!~ :D