May 21, 2010

senyum



malam ini aku tido dengan muka tersenyum

serius tak tipu
hari ini bad mood sikit.
pms kot
atau emo terlebih sikit hari nie kot
atau sebab lapar.
tapi aku rasa sebab aku bad mood.
sebab bangun bangun pagi
bibir aku bengkak!
nyamuk gigit.
muka aku ada 5 bekas gigitan nyamuk.
siap bibir dia pon nak ngap.
apa lah masalah nyamuk mesir ngn aku nie pon aku tak tahu....
mencuka je muka aku satu hari.
tapi lepas berbual ngan korang kat ym.
:)
terus tersenyum sampai cair taik telinga sekarang nie.
sambil buat muka ketat ketat.
konon konon comel lah nie.
korang korang boleh bayang kan senyuman nie.
hahaha
serius rindu wei!
jauh doh zagazig ngn cairo.
aigoo.

btw, i miss u guys.
siaran ulangan suara.
tengah buat muka comel macam budak dalam gambar tuh!





p/s: hanna cakap aku punya blog macam tesis dah.
hari hari ada je post.
mengalahkan tesis! 
haha

2 comments:

mEduSa said...

aih tensi se mau tulis d chatbox ko, limited brabis cm mau ggt haha. kmi hbs clas jm2, so ngada2 ckt jm3 smp rmh la. jm4 confirm ada. tp kalo oral slalu maximum pn jm2 kan, maka kalo se pn mls patah blk. tp kalo ko rajin, dtg seja laaa. gila best ah ending VD, nda ko jeles? haha. GG pn kin skt ati ni, geram ko tgk. datangggg! haha. kalo ko jd dtg gtau ja ah! =)

Sham'sTech said...

liana.. per kabar... facebook bila nak onn kembali.. gud luck for ya exam