May 26, 2010

tag lagi

dapat tugasan tulis tag dari keyri
mcm tahu tahu je dia aku suka layan tag tag nie.
hohoho
tag nie delay aku buat sebab takda internet kat rumah aku dalam masa 48 jam.

tugasan dia:

tugasannye cmnie:-


(a) Tulis 23 perkara rawak (random) tentang diri anda (tak kisah ler benda tu fakta ke
angan-angan ker cita-cita ker imaginasi ker tentang 'body' ker awek, pakwe, makwe etc.)
(b) Tag lak benda ni kepada rakan blog anda (sekurangnya 5 orang)
(c) Kalau tak ikut peraturan, di mana keseronokan "TAG-TAGGED-TAGGING" 



memang mencabar lah nak kena buat random random nie.

23? 
hari tuh 7 random benda pon pening bagai nak rak kepala aku nie.
hohohoho
1
2
3
mulaa!!!
  1. bilik tido aku di tawau berwarna merah darah,+ pink. lepas tuh ada corak bintang dan bulan. 
  2. jika aku bahagia aku akan makan puas puas. kalau badan aku mengecik atau ter-kurus tuh maknanya aku tengah stress yang teramat sangat.
  3. aku suka orang panggil aku liana, tapi nampak gayanya family je panggil dengan nickname tuh.
  4. aku bukan suka memberontak, walaupun secara mata kasarnya aku nampak mcm suka memberontak, tapi aku akan melawan/berdebat selagi aku tidak dapat terima idea yang pihak sekian sekian usulkan.
  5. barang aku kebanyakkan berwarna pink berbanding merah.
  6. aku suka benda benda yang bulu bulu lembut. (macam bulu kucing tuh)
  7. aku masih rasa susah nak maafkan orang, walaupun aku sudah cuba. serius aku cuba.
  8. jangan cari gadoh dengan aku time aku pms, aku akan terseksa, sebab kalau time aku pms, benda remeh pon boleh buat aku berfikir berjam jam.yellowfaceemoticon
  9. aku susah menangis,boyemo tapi selalunya benda yang akan buat aku terstimulate untuk menangis adalah benda remeh.
  10. aku senang pecayakan orang, jadi senang tertipu dan bila kecik kecik aku senang dibuli.whitebuddyemoticon
  11. aku benci arab. terkecuali kepada mak cik jual sayur dan pak cik kedai elektrik tuh dan tuan rumah arab aku yang dulu.
  12. aku suka layan cerita jiwang.chineseboyemoticon.
  13. aku minum susu mak aku sampai umur 3 tahun
  14. aku minum susu botol sampai darjah 2whitebunnyemoticon
  15. aku  jenis suka buat kerja last minute.menyesal dan akan buat lagi. 
  16. aku suka tengok orang main gitar, dan nyanyi tapi, aku tak suka main gitar dan nyanyi. jari aku sakit nanti, dan tak nak jari aku jadi kasar dan aku tak pandai nyanyi.
  17. aku pernah benci semua lelaki di dunia. sorry 
  18.  tempat paling tenang bagi aku di mesir ialah, bila dalam tremko (mini van) dari zagazig ke cairo, otak aku akan ligat berfikir waktu tuh kalau aku tak mengantuk.
  19. aku tengah geram kat diri sendiri, whitekittenemoticon aku rasa bakat seni aku dah hilang. aku tak dapat melukis dan mewarna seperti dulu. serius aku tertekan, itulah satu satunya bakat aku ada di dunia. dan semakin hilang.
  20. .bila lepak/berjalan-jalan dengan sesiapa, aku akan rasa bersalah. kenapa? sebab aku takut jalan dengan aku membosankan
  21. kalau keluar gerak pergi mana mana, aku tak suka jalan sorang sorang, aku rasa bosan, mcm bercerita dengan diri sendiri.
  22. nanti kalau dah kawin. aku nak anak banyak banyak. haha. sebab aku suka budak budak walaupun tak nampak sgt aku suka budak budak. haha.
  23. aku pernah teringin nak jadi guru tadika, aku rasa itu je cita cita aku yang betol diantara cita cita pelik yang lain.

fuh penatttttttttttt!!
siapa nak buat tag nie?
dipersilakan.
hehe
tak nak tag orang time musim exam nie
:)
tp kalo rajin yang boleh buat.
lalat
lembu
dugong
khal
nini
juli
jill
tilon
raihan
wawan

2 comments:

Nazeera Balqis Mohammed Asif said...

faz kaka pn sama yg no.8 tu hehe

wa,sweetnya faz ya rsa brsalah klu org bosan jln dgn faz.jgn risau faz anda seorg yg mnyenangkan.hehe

edoraemon said...

hahahah.
jgn di puji. nanti saya jadi mintak puji. hee~

itulah no 8 tuh kan.
mesti ramai yang sama. hohohoho