May 05, 2010

taik ii

berbicara pasal taik lagi.
ok sungguh kotor betol otak aku sekarang.
asyik bercakap pasal taik.
euuwww.

mungkin disebabkan aku suka makan
jadi aku rajin berak.
haha
tapi aku malas nak minum air.
sebab aku malas nak pergi kencing.

ok pemalas kan?
semakin tua nie aku rasa semakin pemalas.
malas adalah kekangan NOMBOR SATU aku untuk berjaya
HUH! lembu pesan kat aku suh muhasabah diri.

SEMALAM..
Aku duduk diam diam ditepi bucu rumah sambil lampu dipadamkan
(kira dalam kegelapan lah nie, untuk feeling skit)
untuk muhaSABAH diri
cubaan gagal kerana: truss rindu kat sabah nie, terus tak jadi muhasabah diri, teringat rumah. feeling emo pulak meresap. haha
aku akan cuba! untuk perbetulkan diri aku diri yang tak betol nie.

aku malas buat nota.
sebab aku malas nak pegang pencil/pen dan menulis.
jadi aku malas bawa pencil/pen ke kuliah,
sebab aku tahu aku takkan guna.
jadi aku malas bawa kotak pencil sebab takda guna bawa kalo tak guna.
tapi aku akan bawa beg ke kuliah.
sebab tektik nak tunjuk kata ada benda dalam beg.
padahal cuma beg kosong.
pernah sekali masa aku pergi kuliah.
aku cuma bawa beg kosong dan ada seluar katak jak kat dalam.
haha
(orang tawau/mrsm jak paham)
sebab aku baru balik dari cairo lupa nak simpan barang dalam beg.

jatuh saham aku yang dah nak dekat negative dah nie.
bercakap pasal taik dan kemalasan aku. huh!
haha

pernah sekali.
baru baru nie.
tengah dating (saja ingin timbulkan gimik extra)
aku bawa orang tuh bercakap pasal taik.
sebab time tuh aku baru je belajar pasal diarrhea & constipation
(cirit birit & sembelit)
lelaki tuh terdiam.
dengar lah sepanjang malam aku cerita pasal taik kat dia.
ok cukup lah sesi jatuhkan saham nie.
aku nak cerita pasal ke-poyo-an
atau bahasa sabah nya ke-mintak-puji-an aku yang extra-ordinary ini.

masa tuh aku, lembu dan skunk
berada di Cairo.
jadi kami pergi lah restauran indon.
rindu masakan asia tenggara .
jadi pesan lah menu.

mas, apa masakkan paling pedas.
nasi... (lupa nama nasi tuh)

ok saya nak itu.

selang berapa minit aku gerak g dapur dengan penuh anggun dan ayu nya.
lalalala

dengan muka poyo-nya aku berkata..
masa extra-spicy skit erk.

datang lah menu nya!
last last!
what the food!!
nasi tuh pedas!
rasa macam cili! tak rasa pon nasi tuh.

disebabkan ego yang terlalu tinggi setinggi gunung kinabalu.
aku pura pura berlakon kata tak penas.
mind set kat otak
"ok faz, u can do it! tak pedas tak pedas"

skunk : faz mata u dah merah dah.

aku senyum je.
dalam hati kecil ku berkata "bapak, aku nak belasah lah mamat indon nie lepas hbs makan.
ikutkan hati, aku panggil bapak aku g belasah ko!"

last last.
3/4 je aku dapat paksa diri aku telan.
sebab sakit perut melanda diri.
-.-"

the moral of the story,
jangan malas.
rajinkan diri minum air.
jangan lah poyo.
dan jangan bercerita tentang taik ketika dating.
sesungguhnya benda benda akan menjatuhkan saham anda.
hehe
dan kalau dah tahu menu tuh pedas. jangan lah gatal gatal nak pesan extra extra pedas.
walau sekuat mana anda suka makan pedas, nanti naya macam aku.

gegendang telinga aku tengah mendengar non stop dari smlm :
the rescues
lay it on me
sebab dengar lalat nyanyi lagu nie.
memang feeling gilak!
weee~

No comments: