June 23, 2010

abg korea, tunggu sy lepas exam. sy kena belajar.

dua pendapat berbeza, dari dua insan berbeza.

SATU. kenapa kau terlalu berusaha untuk tunjuk kat semua orang kata kau tuh tengah happy sedangkan kau bersedih?

DUA. kenapa kau nak tunjukkan kat semua orang kata kau bersedih?

konklusi?
konfius aku!

malam nie aku rasa macam nak stop ber-blog buat sementara waktu.
terlalu hyperaktif blogging.
biochemistry!
27th June 2010

mood : nak belasah seseorang sambil cili cili mulut dia
pada masa sama rasa bersalah kat dia.

kenapalah aku selalu bercakap tanpa berfikir.

(via simplynorule, sayingimages)
kalau kau sedih! katakan pada aku! kenapa patut tunjuk kau kuat. tapi aku tahu kau bersedih.


simplynorule:

Kim Bum ♥
(via fuckyeahkimbum)



memang lah kacak! wahahahah
kacak-kan? baik jatuh cinta dgn orang yang tak mungkin dapat, haha, kurang sikit kecewa.
(via simplynorule, bemysuperhero)
janganlah tunjukkan kau cool. aku tahu kau tengah bersedih. susah sangat nak share? =.="

4 comments:

cik elina said...

ehh,
kenapa nenek jatuh cinta kat bf saya ?
haha
:D

edoraemon said...

hahaha
alamak!
dia suami i!!
nmpk gayanya elina
ekau orang ketiga!
:P

Farah Lavida said...

waaaah~
ak suke la kids arguing 2..
huhu

edoraemon said...

:D