June 10, 2010

cerita bergambar

sudah lama saya tidak besiap siap seperti ini:
-gambar 1st time cuba tudung berwarna putih-
*sila fokus pada bibir saya yang besar itu*
jadi hari jadi Erah,

jadi nak sambut birthday dia
http://www.emocutez.com
yeay yeay!
jadi boleh keluar rumah

saya decide nak pakai lawa lawa.
sebab dah lama tak keluar rumah dan melawa.
sebulan lebih dah exam...
jadi saya amik keputusan
untuk pakai baju seperti itu:-
tapi tak dapat!
http://www.emocutez.com
*muka kecewa*
syarat untuk pergi birthday party kena pakai baju kurung.
uhuhu
:(
jadi saya pon pakai lah baju kurung raya tahun lalu,
tapi tak pakai masa raya, sebab tak sempat siap.

ALAMAK!http://www.emocutez.com

NAK SAMBUT BIRTHDAY ERAH!
LUPA BELI HADIAH LAH!
CUAK CUAK!
"NAK BUAT APA NIE NAK BUAT APA NIE?"
Dah lah asyik dok rumah je musim exam nie.
nak pergi kedai runcit tak sampai 100m dari rumah pon malas.
apatah lagi nak pergi ke bandar.
dah lah tengah pokai.
ohohoho!

DORAEMON! SILA BANTU SAYA!

doraemon : jangan risau nenek.
nah sini saya bagi!
"KAD KAD AJAIB"
*doraemon itu keluarkan dari sakunya*
nenek edoraemon : TERIMA KASIH DORAEMON!! JASAMU AKAN KUKENANG

kisah benar : aku habiskan dua jam buat KAD KAD AJAIB
:)
dan ini hasilnya:
selepas je kad itu siap!
cepat cepat saya bersiap.
pakai baju kurung dan gerak pergi rumah erah!
sampai sampai disana......
tuan rumah tak tahu menghilang ke mana.
tetamu je ada.
jadi bergambar lah dulu bersama kakak husna! dan kak kay~

hari berjalan dengan gilang gemilangnya menyambut ketuanan kak erah!
hehe :)
enjoy!
dan ini my kesayangan di zagazig :)

makhluk aneh selain diri saya ini
skunk,katak,kodok,lembu,dugong,ikan bilis
dugong nyanyi lagu untuk erah!
dungong,kodok dan lalat bagi bunga!
lembu masak.
si ikan bilis yang kecik itu pulak tuan rumah :)
happy birthday SKUNK!

gambar tuh semua orang tengah duduk.
sebab i dan mim je tinggi.

ohya, saya rindu kiki!
(padahal tinggal belakang rumah aku jak)
gambar nie masa musim sejuk.
sekarang kiki dah kurus sudah. hehe
saya pulak mengembang

dah habis dua paper!
physiology dan histology.
tinggal kena jawab anatomy (15hb nie!)
dan biochemistry paper last skali 27 June nie.
nie gambar lab Biochemistry.
ok buruk-kan lab kami
(sempat pulak mengumpat)

semalam pulak i menghabiskan masa.
ber-calling with my darling.
dia lah intan payung
dia lah busuk busuk.
dia lah pak cik john.
dia lah si kicik hatiku...
setelah 5 bulan!
saya baru sedar dia dah DARJAH 4!
itupun sebab kiki yang bagitahu.
rasa macam semalam jak dia baru lahir.



minggu lalu,
saya berniat nak pergi ke CAIRO
sebab saya

dan teringin lepak dengan....
apatah lagi nak jumpa orang kesayangan di Cairo :
lama tak jumpa mereka..
hari itu dah ter-miss birthday Ezat dan Fasha.
aigoo~ sedih sedih


rindu dekat cairo satu hal!
ISU HOMESICK SATU LAGI HAL!
TAWAU TAWAU TAWAU.
ok lagi sebulan sahaja lagi saya akan tiba di..

dan yang pasti!
nak jumpa!
http://www.emocutez.com
MAMA DAN PAPA.

rindu sangat...
:(

tetiba rasa macam nak bela kucing.
haha
*keluar topik*


cerita bergambar dah habis dah lah.
haha
daaa~
bubui
http://www.emocutez.com

5 comments:

Farah Lavida said...

faz..
ni 1st tyme ak tgo muka ko..
cute~!
xmcm nenek pon bha..huhu
bila ak tgok ko, ak rsa kmu ni nakal..huhuhu~!

edoraemon said...

anda buat hidung saya kembang kempis di Cairo nie. haha :D

edoraemon said...

tershashul pula.
sejak bila aku kat cairo nie
=.=

kembang kempis kebangaan dia zakzik! ehe
*blushing*

Huessnaa Samat said...

cun gile faz smlm! terkEjut I!!!
hehe :D

edoraemon said...

alamak pujian lagiiii
tidaaakkk

*menjadi semakin riak sudah nie*

hehehe