June 03, 2010

dapat tag dari blog tqah mamat
macam ada naluri je dia kata aku suka layan tag mag nie. 
wahahaha.

tapi kalo nak cakap pasal fakta nie.
kena lagi sekali sesi perah otak.
terlalu banyak fakta dah dibagitahu pasal diri sendiri nie.
adeh. apa lagi yang ada? 


1) 10 fakta tentang saya :
- bila sudah terasang. (ok jangan pikir lain lain, baca ayat sampai habis. haha) bila sudah teransang untuk bercakap mulut saya tidak akan berhenti bercakap walaupun kamu suruh diam.
- saya sebenarnya tak pandai guna pekataan "aku" waktu kecik, kena marah ngn mama oooo..
- ee.. baru tiga, jap pikir dulu sambil garu2 kepala. saya suka baca benda benda yang akan buat saya sedih. haha
- saya pernah lompat lompat sebanyak 1100 kali tanpa henti gara gara betting dengan kazen.
- saya suka ditunggu, tak suka menunggu. haha
- saya tak pandai pujuk orang 
- saya tak tahu macam mana nak respond lepas merajuk, walaupun merajuk itu sudah hilang.
- bila saya bermain main dengan kucing, bukan sebab saya suka kucing, tapi saya suka bulu dia. haha
- saya cepat rasa bersalah dengan orang yang saya sayang.
- finally, saya suka berjalan pada waktu malam! 

2) 10 perkara yang menakutkan saya :
- cicak
- badut (masa kecik)
- anak patung yang ada muka pelik semacam tuh.
- semakin jauh dari agama.
- dilupakan
- menajadi beban kepada seseorang walaupun mcm selalu je bebankan orang lain =.="
- berubah
- disakiti 
- selamat tinggal
- hilang orang yang berada disisi saya

3) 10 perkara yang selalu aku sebut :
kenapa kat sini jadi aku plak? haha
- beeehhhhh~
- eeeeee.. (nada manja)
- haaahhhhh?
- huuuuuuu
- baik puan
- mintak pujik
- hahahahahahahha (maknanya selalu ketawa)
- laaaaaa~
- kalo dichat box orang "singgah sebentar menconteng arang dichat box"
- taik kudo (terpengaruh dengan jiran kelantan) haha

4) 10 perkara yang amat bernilai bagi saya :
-keluarga 
-kawan kawan
-duit
-laptop
-hardisk
-teddy bear saya encik pikok
-jam tangan dan gelang2
-baju merah yg kotak2 tuh
-seluar jeans yang saya selalu pakai
-hp
 
5) 10 " pertama kali " dalam hidup saya :
- jejak-kan kaki ke mesir
- masuk tandas lelaki dengan tak sengaja
- pergi tuuuuttt
- raya dimesir
- pegang duit mesir
- hari pertama datang zagazig
- hari pertama pandu kereta
- raya haji di mesir yang disambut di city star. haha
- hari pertama masuk mrsm
- buat tuttt, dan ttuuut, dan tuuutt (di censored kerana menjaga hak asasi manusia sejagat) haha

6) 7 kawan yang kena tag ni :
- nini
- khal
- jill 
- juli
- syami
- suhailaa
- sesiapa rasa mo buat :)

No comments: