June 16, 2010

final tag. tag 3

Salam...

 jawab tag dari kak tiqah mamat!
tertunggak dari b4 anatomy
1. Permainan ini terbuka kepada semua peringkat umur
2. Satu gambar setiap seorang dan adelah gambar anda sendiri.
3. Gambar mestilah senyuman yang ikhlas dan lebar to the max
4. Gambar adalah berseorangan sahaja. lau nak gambar couple pon boley, tapi pastikan yang sorang lagi tu adalah saya (ahahaha) xde lah...
5. Mestilah follow tuan punye blog 
6. Tag sekurang-kurangnye 4 orang bloggers comel. comel ke? ehhe~ :))
  tag terakhir aku buat!
haha
:)

ini dia senyuman paling ikhlas.


ini senyuman paling maximum
walaupun setiap kali senyum pon aku akan senyum macam nie
gagagagaga.
orang yang 1st jmpa aku senyum : apakah merepek minah nie senyum lebar semacam. sewel ke pe? 
orang yang memang kenal aku : diorang kalo tgk aku tak senyum mcm tuh mesti diorang tanya aku kenapa.. haha


walaupun gigi i tak rata.
dan tak secantik gigi wanita bugis yang lain.
haha


minggu lalu ada kawan dari daerah tonto aku ym aku.


wei faz! aku baru je lawat blog ko.

owh. okai. hehe

aku nmpk gambar ko.

yang entry cerita bergambar tuh ka??

ko nak taw tak. baru aku sedar gigi ko mcm miley cyrus.

=.="
monolog dalaman: celah mana yang sama?

aik jadi entry pasal gigi pulak....

orang orang yang di tag

  1. khal 
  2. nini
  3. farah kawan amad
  4. syahmi

No comments: