June 04, 2010

ini hikayat jerawat!

kenapa setiap hari mesti ada entry blog?
aku rasa macam diary dah blog nie.
entam je lah labu, boleh aku baca-kan kisah kisah dongeng aku nanti disuatu masa akan datang kepada cucu cicit aku yang berlambak!
(impian ada anak banyak)
girl emoticon


mood aku sekarang tengah lapar.
lapar tahap aku rasa kalo gajah tuh halal.dalam masa dua jam insyaAllah aku akan berjaya habis makan hidug dia..~

banyak banyak part kenapa aku terbayang hidung erk?

sebab sekarang kat hidung aku ada dua ketul jerawat!girl emoticon

muka aku nie jarang jarang berjerawat dan berjeragat. (ayat yang terlalu riak disitu yer kawan kawan)
jadi jika cik J (bukan nama sebenar) nak akan hadir dalam hidup aku. dia akan muncul sekali
PUK!
besar macam kereta kebal pon ada! dah lah tempat dia mesti kat HIDUNG!! 
ok bagi menyedapkan hati aku yang tengah kehampaan dengan kehadiran cik J di hidung aku. aku akan kata "chill faz, chill. at least hidung u mancung satu cm"  alhamdullillah mood kembali tenang kalau tak, aku akan berevolusi jd HULK dan habis periuk belanga dirumah aku akan pecah dan rosak.

jadi nak dijadikan cerita,itu baru intro cerita baru nak mula nie. haha

masa aku tingkatan 4, 
adalah tumbuh satu JERAWAT BATU, di tempat biasa, dihidung yang tak seberapa mancung aku nie.
jadi disebabkan tangan aku nie gatal, bukan disebabkan jangkitan kuman ke apa, tapi gatal nak sentuh hidung yang ada jerawat, aku dok korek korek dikala kebosanan. masa kat mrsm, sebab kan takda tv. hahaha.
oleh hal yang demikian, jerawat tuh pon hilang tapi ada kesan kesan hitam dihidung aku sebab lubong hasil  daripada misi aku mengcangkul hidung sendiri.

setahun kemudian.
aku tengah berbual dengan junior, si jemz nama dia.
kami tengah rancak rancak bercerita.
tetiba dia berkata......

kak faz ooo kak faz


yer jemz apakah?


bukan last year kak faz ada tahi lalat besar ke dihidung, macam mana tahun nie boleh hilang?


itu jerawat lah jemzgirl emoticon


memang menusuk kalbu jiwa dan raga betol lah soalan si jemz tuh~
tapi aku rasa berbulan kot jerawat tuh melekat kat hidung aku.
tapi nasib baik dia sangka itu tahik lalat, dari dia ingat terlekat taik hidung kat hidung aku, tak ke lagi tragedi girlemoticon


kisah hari ini hiperbola yang terlampau sebab otak aku tak dapat berfikir sekarang. aku lapar weiiii! lapar sampai tangan menggigil2 dan nak merangkak ke dapur dah nie nak masak megi pama yang tinggal satu bungkus je lagi dari malaysia tuh wei!!
kenapalah i selalu lapar?



2 comments:

kaizen shinobi said...

jerawat owh jerawat.... ngehahahah

nak megi sikit!!!

edoraemon said...

haha. sila datang ke rumah aku kalau nak.