June 17, 2010

lelaki idaman si faz


"aku suka lelaki kulit cerah lah wei"


"aku suka lelaki kurus. tak suka yg badan sasa-sasa, menggelikan, euuuwww"

time kat matrix.

suatu ketika dahulu.
(padahal baru dua tahun je pon aku tinggalkan matrix)

aku rasa macam selalu kami diskusi isu...........

gaya-gaya. ciri-ciri, character lelaki idaman masing masing.

elelelele. jangan korang tipu kata korang tak pernah berdiskusi macam tuh?
kompem! korang pernah berceritakan tentang ciri ciri lelaki/perempuan yang buat kita sampai termimpi-mimpi dan mengigau cium bantal busuk.

tapi bila sampai mesir selalu buat perbincangan pasal kawin pulak.

ok malu pulak berdiskusi topik nie.
girl emoticon
terasa kuat pulak naluri keperempuanan nie,bila cakap pasal lelaki nie. 

jadi bila turn aku je nak kisah kan.
tentang lelaki idaman aku.

"Kalau i lah wei..
i nak lelaki,
bermisai.
kulit dia mesti kulit gelap gilak gilak.
kan kulit i nie hitam, jadi nak kawin ngn lelaki lagi gelap dari i.
dapat lah i perasan menjadi orang berkulit cerah pulak bila duduk ngn suami i nanti.
ahaks ahaks."

aku tipu sebenarnya.
haha
actually aku tak ingat lah macam mana sebijik sebijik ayat aku sebut masa tuh.
DUA TAHUN LALU LAH TUH WEIII~ matai jugak kalau ingat.
tapi memang ciri ciri macam tuh aku sebut.
niat dihati ini:
biar bila aku cakap tuh diorang terbayang lelaki macam nie............

macho tak ?
macho tak?
nanti bila kawin nanti boleh lah i bangun bangun.
minum teh tarik free hubby i tarikkan.
dia tarik. 
kadang kadang bleh gak i tarik kan.
fewiit fewiit
pagi tuh hubby boleh masak roti canai.

romantik tak ?
romantik tak?

realiti?
sebenarnya aku takda pon ciri ciri macam mana lelaki aku nak pon.
hahahaha
ye-lah 
buat penat je buat list list!
"CIRI CIRI LELAKI IDAMAN HATI I"
tapi belum tentu bila muncul lelaki SEBIJIK yang ada perangai macam korang listkan.
korang akan jatuh cinta kat dia.
jodoh.
bukan kita yang tentukan.
haha
buat penat je berangan angan.
kan kan kan.

padahal setiap malam pon aku berangan angan.

kalo dapat pilihan..
i nak kawin dengan..
kacak tak kacak tak??
wahahahaha.
selalunya aku terpikat dengan lelaki serabai tp macho
haha
tengok rambut dia!!
girl emoticon
ok tengah pura pura malu!!
hahahahahahaha.


sapa yang tengah berangan sekarang nie?

apa point entry nie sebenarnya?
girl emoticon
nak bagitahu kata
AKU RINDU MAKAN ROTI CANAIIIIIII!!!!!!!!!!

4 comments:

Farah Lavida said...

klakar jak kmu nieyh..haha
lau ak,
ak mo laki yg xcerah n x glap..
lau muka clear ag ak sukak..hohohosho~!
den bdan ndak mo krus ..
tp mo yg besa, ndak perlu sasa..
tinggi jga..tp xperlu la tnggi sgt mcm model..js nice sudah sgt okay..
yg penting..TAKMAU YG ENSEM SGT!!
=)

edoraemon said...

haha
bha kalo ciri ciri idaman aku betol betol kan!

aku mo yang
tinggi dari aku!
garang garang macho. asalkan ngn aku jak dia baik, sama orang lain dia garang tak pa.
pastuh mo yg suka buat lawak.
:D

ehehhe

Farah Lavida said...

amboy~~~~
ingt ko nk yg ala2 mamak gitu..
macho, wut..huahuahua~!!!

edoraemon said...

hhahaha
tak nakkkk!
tuh saja saja cakap jak!
tp memang ramai yg terpedaya.
muahahah