June 23, 2010

lompat si katak lompat



ingatkan hari ini tak nak buat entry

exam lagi empat hari doh!
tapi teruja jugak nak ikut pertandingan lompat si katak lompat.

:)

Rules and regulations:

  1. Rakamkan sebarang gambar anda atau bersama kawan2 dengan aksi lompat yang paling cool.
  2. Gambar yang diedit secara sederhana atau yang unedited juga diterima.
  3. Be my follower --> Nina Aman
  4. Repost entri ini di blog2 anda dan tag 4 kawan.
  5. 2 foto dengan aksi lompatan paling cool akan disiarkan di blog saya dan berpeluang menerima hadiah menarik.
  6. Tarikh tutup: 4 JULAI 2010

dan ini gambar si katak kata bersama saya


dekat perjalanan balik dari matruh. setahun yang lalu. cuba teka mana 1 saya!? haha
terapung atas piramid bersama edoi, pit, me, itt
jurucamera semua gambar diatas. :) edoi. dan aku. (serius tembam gilak nk mampus aku setahun yang lalu)
orang yang ditag.
  1. follower / kawan kawan / orang yang terbaca.
  2. kalo korang ada gambar lompat ! anda d tag! 
  3. nini evo vaizura, babe, aku nak amik gambar kita terapun atas piramid tuh! tp tak jmpa. if ko jmpa baik ko summit gambar tuh! cool lg gambar tuh babe~
  4. orang yang rupa macam katak. haha (adakah?)

7 comments:

Ummu~Ishak said...

gambar 1st tu cun la.sangat kebaboooomm :D

fiq said...

cool pictures. like =)

edoraemon said...

hehe
:D
tq

Farah Lavida said...

ak blum penah agy ader gamba mlompat..tp cyes cantiK gler kot gamba2 ko tu.. =D

edoraemon said...

hehe
bukan aku yang amik.
:D
kawan aku tuh yg amik semua gambar. :)

bellar0ssa said...

huhu sungguh cool la gambar ni..gudluck!

bellar0ssa said...

huhu memang cantik dan cool gitu.hee