June 16, 2010

pertandingan 3 (nenek yg photogenic)


memandangkan
malam ini saya agak tertekan.
jadi saya decide nak buat tag manyak manyak!
hahaha

ok ini tag yang 1st
yang telah ditag oleh
hehe.
terms and condition:
1.terbuka kepada 
semua peringkat umur.

2.gambar anda 
hendaklah gambar anda seorang ! jika anda bersama-sama yang lain saye REJECT, :p

3.gambar anda mestilah se
PHOTOGENIC yg mugkin,nampakkn 'umph~'nya .., tidak kisah ia beredit atau tidak" yg penting 'umph~'nya
4.hanya sekeping gmabar sahaja d benarkn maaf jika boyfiee anda mahu join,tunggu next contest yeah .. :)

5.mestilah menjadi follower saya 'mia farrow's'

6.sediakn entry khas untuk contest ini dan tag minimum 3org .[org2 yang d tag mesti mereka tahu .

7.sila letakkan BANNER CONTEST yg ada d sidebar saya d BLOG anda :)
anda boleh pilih yang mana satu


8. tarikh tutup contest ini ialah 15 JULAI 2010, bile dah tamat contest,pemenang nya hanya akan dipilih seramai 10 orang, jadi anda buatlah yang tercantik, terbaik, dan terhebat 

ini banner tuan blog tuh :
dalam banyak banyak gambar.~
saya telah memilih gambar
ini untuk masuk bertanding.....




sebab saya pilih gambar yang ini
walaupun taklah photogenic pon saya disitu.
si kuda tuh lagi photogenic.
benda menarik dalam gambar nie.

  1. kuda yang saiz keldai itu
  2. gigi saya yang tersenyum sampai ke telinga
  3. piramid kat belakang tuh

hehe

alamak.
gambar nie bukan saya sorang.
tapi bersama kuda.

gambar ini dipilih kerana...
  1. ini 1st time naik kuda! setelah 20 tahun menanam impian setinggi gunung kinabalu untuk naik kuda!
  2. taubat tak nak naik kuda dah! lepas naik nie.
  3. patutnya awal awal tuh saya dapat kuda putih gagah perkasa, siap bgtaw tukang jaga kuda tuh! mintak kuda paling cun disitu~ lepas kawan kawan aku yang lain gerak (diorang naik unta jadi gerak awal, sebab unta kan jalan slow nak mampos) nak dijadikan cerita, lepas tuh.. kuda tuh tak nak gerak! dem punya kuda putih! disebabkan saya tak pandai bercakap arab (walaupun dah dua tahun di mesir) saya terpaksa naik anak kuda! saiz macam keldai.
  4. sejak itu tak berangan angan dengan kuda sudah!
  5. pasal kuda je buat percutian saya time winter break hari tuh sedih. overall memang best! hehe
  6. gambar nie masa kali ke dua datang ke piramid :)
tiga orang yang di tag...
  1. tqah or kerry
  2. wanie
  3. khal.

2 comments:

Farah Lavida said...

okay faz..
kalah la ak macm ni..
wOooOoOoOoo..ahaks~!

edoraemon said...

hahaha
:D
takkan.
aiseh. dua dua lah menang.
ada 10 tempat tuh kan
:D