June 06, 2010

saya benci teka teki tapi sini saya bg teka teki sabah

banyak banyak manusia.
manusia mana paling benci teka teki?
haha.
jawapan: faz
weiii! aku benci teka teki teka tekuk nie.
sebab teka teki akan bg aku satu feel yang stress untuk mencari jawapan.
tuzkicrazyrabbitemo
jadi aku selalu amik jalan mudah jika diberi teka teki,
yakni : mengaku kalah on d spot masa orang tuh soal.
hehe
ini culik dari blog jr. fazzilla zain
siapa boleh jawab! angkat tngn! bg jawapn. muaahaha
to keyri & tqah mamat, korang dapat jawab tak? muahaha




soalan 1:batu apa paling alim?


soalan 2:bata apa susah mau cari?


soalan 3:haiwan pa kalau kena sebut msti sebut 3 kali?


soalan 4:pin apa yang rahsia?


soalan 5:macamana kita mau tangkap 50 burung yg betenggek atas pokok.


soalan 6:kulit apa yang sedap?


soalan 7:bab* apa yang bagus?


soalan 8:kenapa dinasour pupus?


soalan 9:keta apa pintu di atas?


soalan 10:jalan apa yang berhantu?



rabbitemoticon
selamat mencari jawapan.
muahahahaha


rabbitemoticon
next post akan i bg jawapan k.

No comments: