June 16, 2010

tag 2



Soalan pertama : adakah anda rasa anda hot?

Semestinya! kerana saya ialah terdiri dari pada makluk yang berdarah panas.
kalau berdarah sejuk mcm mana nak hidup!
aku dah jadi cicak dah tuh! hehe


Soalan ke-dua : upload wallpaper yang anda guna sekarang



Soalan ke-tiga : cerita pasal wallpaper tersebut.
  1. sebab saya suka corak dia!
  2. lepas tuh tgk tgk!
  3. ada penguin ditepi tuh! cumil kan.
  4. rasa mcm jiwa i!
  5. sebab dia warna merah! 

Soalan ke-empat : bila kali terakhir anda makan pizza?
sejujur jujur nya!
saya tak ingat. haha


Soalan ke-lima : lagu paling latest anda dengar.
lagu entah apa tajuk dia. semalam dengar masa tay teman belajar. tak ingat dah tajuk dia. haha


Soalan ke-enam : apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
~cari lagu demi lovato yang farah ckp tuh. ahaha

Soalan ke-tujuh : selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?

~ok fine banyak,
  1. fuzz
  2. fuzze'
  3. fuzzy
  4. bijih timah
  5. kak timah
  6. timah
  7. sifaz
  8. adik
  9. yana
  10. kak yana
  11. puss
  12. kak na

Soalan ke-lapan : tag lagi lapan orang.
  1. nini evo vaizura
  2. syahmi
  3. tilon
  4. khal
  5. inn
  6. tqah mamat
  7. wanie
  8. ikah jiran
Soalan ke-sembilan : siapakah orang no. 1 kepada anda?
seorang kakak :)
seorang kawan yg caring walaupun ganas.
insan penting dalam hidup saya


Soalan ke-sepuluh : katakan sesuatu kepada orang no.5

dik,i miss u. :) jgn emo. jgn sedih. jgn pikir sgt pasal... jgn stress. jgn cepat tertekan.
bertenang k. 

Soalan ke-sebelas : no. 3 ada hubungan dengan sapa?
tilon ko ngn siapa nie skrng? haha
ada dia crush sama seseorang. tapi sik tahu sepa orang tuh.

Soalan ke-duabelas : bagaimana pula dengan no.4?

~ dia minat zeli jak dari dulu. haha

Soalan ke-tigabelas : pesanan kepada orang no.6

~kawin cepat cepat! aku nak pergi kelantan nie! haha

Soalan ke-empat belas : kata2 cinta untuk orang no. 2

~kicik!! saya syg ko (tetiba) sebab dia suruh kata kata cinta kan.
ko tidak kecik bg saya! :)

Soalan ke-lima belas : adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?

~dua dua orang kelantan! haha. dua dua suka bergaya! dua dua pergi uni zakzik! dua dua satu kelas! :D

Soalan ke-enambelas : berikan 5 perkara yang anda tawu tentang orang yang mengetag anda.
  1. dia gf kepada kawan amad
  2. dia sayang bf dia sgt sgt.
  3. dia mo belajar bahasa sabah. haha
  4. dia selalu baca blog saya. kan kan farah? :P
  5. dia perempuang. hehe


Soalan ke-lapanbelas : perasaan anda semasa buat tag ini.

susah diungkap. serius.. sila rujuk tag sebelum nie.

Soalan ke-sembilanbelas : adakah anda tau si razman itu sengal?

razman mana? haha

Soalan ke-duapuluh : gay or less?

gay gay gay gay!
hahahahah
tag ke dua dah siap!
hahahahhahahahha



3 comments:

Farah Lavida said...

huh~!!
gay? huahuahua
tgok vedio clip demi lovato 2 da??
trasa sdeyh kn?
tetibe cam nk mnages mcm dye..huahuahua..

edoraemon said...

gay maksud dia happy.
hahah
yaa
touching gilak~
lagu tuh.
-.-"

KhaLiLa said...

wei zeli sepa 2??????????ahhahaha...