July 12, 2010

YES! WORLD CUP DAH HABIS (dengki)

aku tak minat bola
bola pon tak minat aku
tapi aku minat makan bebola ikan.
nama bandar bebola ikan : fish ball
tambahan pula aku tak minat bola,disebabkan takda orang tawau yang bermain di world cup.
aku manusia normal.
aku tiada nafsu untuk tengok bola.
baik tengok vampire.
VAMPIRE SEMUA KACAK
haha


sebab aku dengki ngan WC : bila ada match bola je facebook jadi sunyi.hehe

dirumah aku kat sini.
ada sorang je yang minat bola.
housemate A.

housemate A : gooooooooooooooooaaaalllll!! (sambil menjerit)
si faz : siapa yang goal yang ko sokong ke?
housemate A : alaa jap jap ... alaaaa bukan team bla bla (nama team dia sokong)
si faz : aik, takkan tak sedar, team ko pakai baju apa?
housemate A : tadi merah , sekarang tukar plak.
si faz : aik main bola pon ada tukar baju ka?

ok serius aku tak amik tahu, kalo korang kata bola sepak yang diorang guna kan tuh guna bola rugby untuk tahun nie pon aku percaya. hahaha


ok over.


hari ini,


aku sambut lagi birthday aku lagi. haha
bersama abon.

2010

2008

kawan aku dari mrsm.
cepat betol masa berlalu kan.
yang penting dua dua masih macam budak budak.
tapi muka abon dah macam orang tua!!
jadi berjalan jalan lah kami keliling city star untuk bergumbira takala birthday aku yang ke dua puluh tahun.
lalalalalalalala

birthday aku dua tahun lepas : dia janji nak nyanyikan lagu birthday aku didepan khalayak ramai.
(masih tak buat)
tahun nie : dia belanja makannnnnn~

abon : starbucks jom
faz : abon!! baik ko belanja aku novel tadi taw, sama jak harga dengan makanan,kalo makanan tak dapat di simpan.
abon : kalo makanan masuk perut kenyang.
faz : lepas masuk perut, berak, lepas tuh lupa dah lah tuh. 
abon : ko ingat lah aku time berak, sampai habis berak ko lupakan aku pon takpa.
faz : ok fine, jijik. hahaha


duit di poket sudah kering
paling kering dalam sejarah hidup
(harap harap mama baca nie! haha)
jadual harian mulai hari ini : duk rumah, jd suri rumah