July 02, 2010

bila lelaki berbicara tentang wanita

nie hasil uji kaji sendiri.......
fuhhh faz buat experiment doh~

sebab aku baru habis ber-calling ngn kawan aku.
telah gabungkan pendapat dia + + lelaki lain yang aku dengar dari zaman sekolah menengah sampai ke uni.

LAPAN SEBAB.
Antara sebab sebab lelaki pandang perempuan lama lama (mata tak lengkang)
(mungkin salah satu sebab, mungkin sebab banyak banyak, depends dengan situasi)
  1. RUPA PARAS MUKA (paling utama)
  2. BODY
  3. PUNGGUNG
  4. BREAST 
  5. dressing perempuan tuh
  6. cara berjalan dia.
  7. mulut perempuan tuh  (jika dalam satu kelompok perempuan paling ramai tengah bercerita, mulut yang paling kuat bercakap / atau tergelak, lelaki ada potensi akan memandang perempuan tuh lama lama, kadang kadang yang paling pendiam jgak akan diperhatikan oleh lelaki)
  8. nak bagi perempuan tuh perasan.
sebab ke lapan 
huraian lebih panjang : lelaki pon boleh datang bulan. haha
diorang kadang kadang akan memandang satu target wanita tuh lama lama.
sebab nak bagi perempuan tuh perasan.
lokasi : sering berlaku dikuliah/sekolah.
tindakan si wanita pulak :
A. tersenyum (dah perasan)
B. act cool (mereka tak berjaya bg perasan)


ketegori mengikut rupa paras wanita dimata lelaki pulak.
setakat nie, ada dua jenis cara cara lelaki nak letak-kan wanita ikut ketegori sebab SATU.(rupa paras)

A.golongan lelaki yang akan letak kan wanita dalam 4 atau 3 group.
group wanita yang masuk ketegori CANTIK, MANIS, COMEL, LAWA
ini depends dengan lelaki lah jugak nak susun masuk group mana.

B. golongan lelaki yang meletakkan dalam meng-ketegorikan dalam level.
level 1.
level 2.
ketegori nie, mereka memandang dari semua aspek, dari cara berjalan, bercakap, tata susila, dan paras rupa.
dan jarang jarang aku tengok lelaki akan ikut cara nie.


last sekali,
konklusi kawan aku buat yang aku calling tadi.
PEREMPUAN INI BIKIN PANAS!!
sebab lelaki akan sentiasa kalah dengan perempuan.
(perempuan dia suka)




ok minggu lalu banyak entry pasal geram kat kaum hawa.
masuk bulan tujuh nie pulak.
banyak kaum adam tengah kecewa sebab wanita.
semua nie hasil pendapat lelaki.

tak semua lelaki buat macam nie kot.
lelaki lelaki yang ada radius aku je kot.
kot kot kot.




konklusi MUNYIT MUNYIT,
semua manusia macam macam ragam.
ada baik, ada buruk, ada masam, ada manis.
sekarang kita sendiri nak decide.
nak masuk golongan yang baik ke, jahat ke.
life, makin aku tua! makin banyak benda yang kita lihat

TUA?
SEBAB NEXT WEEK BIRTHDAY AKU!!!