July 17, 2010

calon suami aku.


amaran : terlalu lalu banyak perkataan, terlalu sikit erti

sejak mula cuti..
aku rasa feeling bosan adalah hari ini.
aku rasa badan aku berkembang dan semakin berkembang.
tapi otak aku tak pulak berkembang.
dok rumah manalah kepala digunakan untuk berfikir.

duduk rumah, layan diri, layan blues.. bukan blue
walaupun rambut aku tak ada kutu, tapi aku mati kutu nak buat apa pon aku tak tahu.
(mati kutu tuh peribahasa bha kan?)

nak layan movie?
banyak je aku belum tengok.
tapi "feel" nak nonton tuh hilang sejak cuti,
kalau time exam hari tuh, semua movie aku nak katamkan satu malam,
disebabkan takda perasaan berbelah bahagi untuk study dan tengok movie,
aku rasa malas nak tengok movie.
hahaha

semalam aku nak post entry geram dekat lelaki.
tapi lepas pikir dua tiga empat lima enam tujuh lapan sembilan sepuluh kali.
fuhhh banyak kali tuh aku pikir weiii!~
kang orang ingat aku lesbian lah pulak.

asyik dok amuk kat kaum adam je sentiasa.


CALON CALON MENANTU MAK DAN BAPAK AKU KAT TAWAU IALAH...
JENG JENG JENG~

simplynorule:

(via mysweetheart, sochloe)

mereka ialah.....

Siwon by akanishi_haruhi.
sepatutnya ini calon suami no 1 aku.
hahaha
tapi memandang inn pon rebutkan jejaka yang sama.
aku reject dia dan letak dia dia tempat calon suami no 2

dan lelaki yang bakal menjadi calon suami no 1 aku ialah...


Lee Min Ho at Trugen CF Shoot Part 2 by 민-영 최.

dulu..
aku anti betol lah dengan gadis gadis (kawan aku)
yang jadi kipas kipas susah mati artis korea nie.
sebab aku tak paham, bukan nya dapat pon diorang nie.

jadi untuk mematahkan semangat diorang, aku akan cakap.....

"cheh, fantasi betol, tak nak aku jadi macam korang, minat dekat artis korea, langsung tak ada probability bha diorang akan minat kita balik!! buang masa jak! semua lelaki dalam tuh tak real, ciplak, baik minat lelaki depan mata, ada probabiliy boleh dapat"

tapi sekarang aku dah terpikat ngan artis korea plak.
hahaha
lebih baik terpikat ngan lelaki fiksyen

cukup je lah dua lelaki jadi calon menantu mak bapak aku.
kang tak pasal pasal.
penat pulak aku nak kena berangan




ohya,
btw entry kali ini terlalu merepek.
sebab aku terlalu bosan! 
hahahahahahhahaha

btw,
hari ini aku akan tahan kencing
sebab semalam aku beli air mineral kat airport
yang tujuh kali ganda lagi mahal dari harga biasa.
oleh yang demikian
sayang air tuh! 
jd tak nak kencing.
muahahahha