July 02, 2010

pencen

aku tersenyum riang.

mereka dapat kesan, aku tersenyum kelat.

aku ketawa terbahak bahak.

mereka dapat kesan, ini ketawa palsu.

aku tulis entry blog dengan menaip ingin tunjuk mood bergembira.

tapi mereka dapat kesan, entry baru aku semua tengah berduka ketika menulis.

hebat hebat.

orang kata,
"Kawan Ketawa Mudah Dicari Kawan Menangis Sukar untuk Kutemui...♥♥♥"

tapi bagi aku.
ada kawan, sanggup nangis dengar cerita aku, sedangkan mulut aku masih tersenyum.
ada kawan, korbankan waktu belajar, semata mata utk lepak dengan aku.
ada kawan, sampai aku rasa terpekak telinga mereka dengar cerita aku yang tak pandai ada penghujungnya.

terima kasih sahabat.
walaupun mulut aku tak berkata,
tapi kamu sedar aku tengah berduka.


seriusakutakdamoodutkberblogbuatsementarawaktu.
akuhilangnafsu
naktidonakberaknakmakannakmenulisnakbercakap
semuabendaakusukabuathilang.