August 07, 2010

103

ya ALLAH
follower aku dah sampai seratus lebih dah
hahahahahahhaha
sambil hidung kembang kempis kebanggaan.
sebab dah nak masuk tahun ke 3 buat blog
baru capai 100. hehe
(fail)

terima kasih dari hujung rambut sampai ke hujung kuku kaki dan hingga hujung taik kuku kaki lagi
i ucapkan kepada mereka.
YA MEREKA
KAMU YANG SEDANG MEMBACA
tahniah tahniah kerana tekan butang follower.

sejak dua menjak termenjak menjak nie
aku lemah longlai je tangan nak taip entry
yelah, umur dah mengjangkau 20 tahun.
tak urban lah tulis blog nie.
kan dah matang dah. hehe

sejak balik dari Mesir nie
aku rasa hari hari,
ada je benda yang nak buat aku membebel.
betol betol dah jadi macam nenek dah aku rasa aku sekarang.


kat facebook pon ayah aku panggil aku nenek.

kenapa kenapa kenapa


jalan jalan kat bandar pon tak selesa.
rasa macam ramai betol orang malaysia
masih lagi rasa odd.
bukan sebab rasa cun.
sbb kalo kat mesir kan sikit orang malaysia.
sini ramai btol.
hahaha
(alasan ndak munasabah kan?)

hari nie...
aku jumpa budak tingkatan 4.
yang tak nak sekolah dah.
ok gimik je, aku tak jumpa pon budak tuh.
mak aku yang jumpa.
dan budak tuh tak nak sekolah dah.
baru berusia 16 tahun!!!
sebab dia? dia nak kerja.
kenapa tak nak sekolah? sebab nak merasa pegang duit sendiri.

aku bagitahu mak aku.
"ma, bawa adik jumpa budak tuh, adik nak bebelkan"


ikutkan hati dan hempedu aku, nak je aku gi usung budak tuh pergi sekolah.
fuuhh,
terasa matang buat 10 saat sebab emo kat budak tuh.
hahaha