August 08, 2010

2 in 1

tadi malam sedang rancak aku bercerita bersama  kawan aku.

tengah calling molling sampai terbaling.

"HAHAHAHA...BLA..BLA..BLA"

OUT OF BLUE, WHITE, GREEN, YELLOW & PINK.

ayah aku muncul sampai berlari lari anak dengan macho dan gagah perkasanya.
macam superhero dalam cerita keluang man (sokonglah superhero buatan malaysia)
ke bilik dengan muka ter-cunggap cunggap.

"KENAPA??KENAPA"  ayahku bersuara.

"liana tengah bercalling"   aku berbicara,dengan suara lunak lembut dan ayunya.

"papa,ingatkan orang bergaduh" ..







ok ter-hiperbola sikit.
ayah aku tak berlari.
jalan je.

adeh.
susah jugak kalau mempunyai dua persenoliti berbeza.
kalau dgn family : suara lembut,ayu,halus,pendiam.
kalau bersama kawan : suara besar, kasar semacam.

apa bleh buat,
bibir besar, mulut aku besar, jadi suara pon besar 

bila dengan family, suara orang lain dah memang kuat.
jd tuh aku punya volume pelahan.


kami  bugis. its natural 
haahhahahhahaha


malam nie : aku hbskan masa dengan tengok video baby baby comel.
semalam : tengok video video plastic surgery
2malam b4 : tengok video gay marriage.

see see
betapa bosannya aku


ini hasil video utube malam nie