August 10, 2010

bersama makhluk kecik

sedang aku kusyuk melayan cerita taiwan...

tiba tiba

muncul makluk kecik didepan pintu bilik aku pagi pagi ahad nie

mentang mentang tak ada sekolah..

"haaa, napa sayang?mengantuk ka?"

dengan lenggok penuh gedik mengada gada.
geraklah makhluk kecik itu ditepi katil.

"baring di tengahtengah"

aku pon sambung melayan cerita taiwan jiwang nie.

"kan, sempit"

"jadi?sudah menumpang,tido diam diam"

daku menyambunglah menonton cerita taiwan dengan penuh touchingnya....
masuk scene ada orang accident nie.
heroin dia eksiden!
touching giler i tell u.
hero penyebab dia eksiden.
dah feel ni..
air mata hampir gugur mencecah bumi.
tetiba mulut si kecik terbuka.
mood emo hilang -.-"

"kenapa berdarah tuh?"

"dah eksiden, mestilah berdarah"

rosak mood plak.
tapi scene tuh tak real wei!
takda orang nak datang tolong.
aku pon terbebel sorangsorang.

"eeee..kenapalah orang yang langgar tuh tak kuar tolong!!hishhhh~"

"kan itu filem"


BANGG!!!
TERTAMPAR AKU BALIK.

moral of the story disini cucu cucu :
kalo nak tengok cerita jiwang, jangan ada budak budak ditepi anda.
nanti menyemak   eh,silap.. nanti hilang feel :)


today
nomunyitmunyit
penatnakgicopypaste
hahaha