August 28, 2010

bila kau pandang bulan dan langit aku nak kau ingatkan aku.

kepala aku dongok ke atas langit.

"tengok!! tengok!! cantik nie langit sekarang.
kau mau tahu,kat mesir nie tiada langit.."

sambil mata kau pon ikut memandang langit.


"itu bukan langit lah.itu awan.
kat atas bumi mesti ada langit.~!"





"ye..lahhh~ awannnn....
hahahahaha"


"kenapa ko ketawa, bukannya lucu..."


"eee..benci~"


"hahahaha.."


"kalau di mesirkan.kami takda hujan nie."


"mustahil takda"


"eee..jarang bha.."


"russia pon jarang."


"ya bha?"


"kami ada salji jak selalu..hehe"




"eeee.. benci!"



kau pernah tanya.
"apa yang sweet?"
benda paling remeh tuh lah selalu aku akan anggap sweet.
aku tak nak kau ingat bulan semalam.
aku nak kau ingat bulan hari ini.
yang di atas langit nie.
27.08.2010.

bila kau angkat kepala terpandang langit dan bulan.
aku nak kau ingat kan aku.
sebab tahun depan aku tak nak jumpa kau!!
haahahaa
sebab aku tak nak balik malaysia.
atau tahun tahun depannya lagi.

selagi aku rasa aku ini tak matang,naive dan pemikiran macam budak2.
selagi tuh aku tak nak jumpa kau.

selamat tinggal bulan dan awan tawau
:)
moscow,tawau,zagazig.
kita tetap pandang langit & bulan yang sama