August 31, 2010

gay

apa ke merepek nenek nie hari hari merdeka sebut pasal gay~



lagu tema entry:


Taylor Swift's Love Story


Cici

malam nie aku ingin meng-potive kan diri dan meng-anggap semua lelaki gay!!
hahahaha

status facebook syamsudu cakap.
"ok, ricky martin announced he's gay 5 months ago. how could i miss this? and yes, if you reverse the paparazzi song, there's this part where you could hear "evil save us, stars above, above we model it in the arts of lucifer." try lah :P"


ok ricky martin gay.tapi aku rasa jauh di benak hati aku lah kunun.
memang dah agak nie dia gay.
hahaha
terus tetiba rasa yakin nie memang lelaki ramai
gay gay gay

kalau pergi bazar ramadhan.
aku suka tengok ragam manusia nie.
tak kira yang berjualan ka yang berjalan kaki.
Cicitapi mata aku paling syiok tengok,
pondan pondan pergi bazar ramadhan.
aku pergi bazar ramadhan cuci mata tengok pondan.



Cicidengan itu saya ingin beritahu bahawasanya dengan melihat pondan-pondan mahupun gay diluar sana.
saya rasa bersyukur menjadi perempuan walaupun xlah diri ini tak lah se-hot nenek nenek korang ketika zaman muda mudi dahulu.