September 01, 2010

saya dan love story

salam sejahtera cucu cucu
cicit cicit yang tengah ada diluar sana.
jangan sampai tercirit cirit dibulan puasa disebabkan teruja makan makanan bazar tak sedar terbeli makanan dah basi.
time berbuka.kadang kadang sampai tak ingat dunia.
makanan yang tak sedap jadi makanan yang tersedap didunia.
makanan basi pon kadang kadang tak sedar.
perut lapar katakan.
makanan yang segar plak kadang kadang disangka basi.

ok penat dah nenek merepek.

hari nie nenek nak cerita kisah cinta.
gilak~
kamu dah jumpa datuk edoraemon!.
haha

ndak bha.
mo cerita story morry teori pasal cerita cerita love story yang touching mouching laughing nenek tengok.
entah napa, semakin tua nie nenek minat tengok love story jak nie.
kalau dulu suka tengok cerita hantu hantu.

mungkin kah disebabkan nenek semakin matang.hehehe


cerita 1
the notebook
kidundercover:

omglolrrebecca / (via jaydeygaga, amariiie)
cerita nie memang terbaik,
aku nonton movie nie bersama cik lembu.
walaupun cik lembu ditepi aku waktu tuh dah nangis-nangis air mata darah nonton cerita nie.
dan aku masih buat muka straight face.
tapi aku tetap suka cerita nie!

cerita 2
p.s: i love u
cerita nie.
sebab aku tengok : mata kena infection.haha
mata aku merah gilak waktu tuh,sebab terlebih timing guna lens.
dan aku habis habisan cari cerita yang bleh buat aku menangis.
memandangkan ramai kata cerita nie feeling gilak~ aku pon tengok.
dan terima kasih dengan cerita ini.aku berjaya cuci mata.hahaha



cerita 3
a walk to remember
kisah nie.
aku tengok sebab inn suka gilak cerita nie.
sedih sedih.
tapi tak lah sebest cerita lain.hehe


cerita 3
the time traveler's wife

cerita nie aku baru tengok minggu lalu
ok memang feeling gilak!
disebabkan terlalu patah hati aku tengok endingdia.
aku terus gerak pergi tido.
layan feeling down sebab touching tgk movie nie kunun.


p.s : ini bukan review movie pon. hahahahha
cuma entry pasal movie aku suka gilak2!tp setiap movie nie aku cuma tengok sekali jak~
semuanya adaptasi dari novel.
dan aku teringin beli setiap novel.
tapi tak terbeli beli lagi.
hohohoho