August 29, 2010

selamat hari jadi sakinah

kalau ikutkan.
waktu ikut yang paling cepat.
ala ala calender islam
magrib dah masuk waktu esoknya kan :)
maknanya
aku lah kan kiki kan wish kau pertama.
:)

serius, aku tak pandai buat entry sedih.
dah lah kau jenis susah terharu
payah nie nak tulis.

ucapan hari jadi.
kalau kau ada dekat depan mata.
malam nie aku dah berhempas pulas buat kad raya.
eh silap kad hari jadi untuk kau sekarang.


**********************************
kiki,
terima kasih kerana sentiasa ada di samping saya.
sentiasa ada.
tak kira walaupun saya ajak awak buat benda pelik pon.
awak ikut je arus saya bawa awak.
terima kasih kerana sentiasa jaga hati saya, yang kadang kadang saya sendiri tak paham.
kenapa hati saya selalu sahaja disakit.
terima kasih ki, kerana layan kerenah pelik saya.
walaupun selalu merajuk tak kena tempat.
terima kasih ki, sebab memahami saya.
walaupun saya sendiri tak paham diri saya.
terima kasih kerana paksa saya belajar.
sanggup korban kan waktu exam semata mata nak pergi rumah saya dan suruh saya duduk di meja belajar untuk belajar.
kadang-kadang saya rasa awak lagi paham diri saya sendiri dari saya sendiri paham diri saya.
terima kasih kerana nangis untuk saya,
walaupun berat air mata sendiri saya nak tumpahkan.
terima kasih kerana jadi sahabat,
ketika saya susah.
gembira.
menangis.
ketawa.
dan terjatuh...
terjatuh ketika gara gara awak jemur kain depan bilik awak dan sarah!
beratus kali dah cerita balik,
korang dua mesti tak berhenti tergelak gelak walaupun kisah tuh dah lapuk.
terima kasih kerana simpan lagi lukisan lukisan saya.
walaupun tak secantik mana.
terima kasih menghargai persahabatan saya.
terima kasih kerana berada disamping saya.
dari dulu sampai sekarang.
walaupun dah banyak orang tinggalkan saya.
terima kasih kerana beri saya kekuatan.
walaupun awak tuh tak kuat mana :P
haha

ini ucapan hari jadi ke ucapan terima kasih?
:)

yang penting, saya rasa bertuah kerana mengenali insan bernama Sakinah Abdul Razak.

kiki! anda dah setua saya!
haha
kita akan menjadi kawan baik sehingga hari saya mati.

selamat hari jadi sakinah abdul razak!
:)
sarang burung. haha