September 10, 2010

semalam sebelum raya

memandangkan ikut waktu malayzie.
hari nie hari raya.
kalo kat russia kunun, diroang hari raya semalam.
lain nie kan?
haha

ok abaikan~
aku mo cerita malam semalam.
punyalah kusyuk nie aku tengah bubuh kuih di dalam balang balang kuih yang gah itu.
bersama si kecik lah semestinya.
adik aku yang melekat ngan aku 24 jam macam gam gajah itu.
tetiba..
dia pon bersuara..

kak liana, kak liana..


yer sayang, kenapa?


semalamkan i bangun bangun pagi. i di dalam tandas nie tetiba?


haaaaaaaaaaaaa?? betol bha sayang?? macam mana tuh bleh ada dalam tandas tiba tiba?


eyyyaaa.. u mau taw. bangun bangun terus nie tengah berak dalam tandas. kenapa tuh na?


-______________-" (apaka merepek adik aku d malam raya)


betol bha.. kenapa tuh kak na?


johny nak terberak bha tuh. tuh lah tiba tiba ada d tandas.
(malas nak cakap banyak dah)



hahaha
gtg. selamat hari raya kepada semua yang mengenali ini secara langsung tak langsung!!
ampun maaf dipinta!
dah jam 9 am. nak kena bersiap. belum madi lagi nie. haha
baru habis masak kat dapur.
adik aku jemput 200++ orang g open house, dia ingat ini kenduri kawin ka pa. haha
bye bye all!