March 16, 2011

jejaka mystery :">

misi cabaran 30 hari masih lagi aku stuck dekat soalan no.7
insyaAllah, esok atau lusa, bila aku bosan transit 11 jam dekat dubai aku jawab soalan soalan tuh skali gus banyak banyak


terikut penyakit "cinta" si nana


tunjuk lidah kat nana 


1. HENSEM?
♥biar kacak di mata aku. sudah memadai. sebab taste aku pelik sikit, bila aku rasa kacak orang lain rasa tak kacak.

2.KEMAS?
♥serabut lagi chyumil. hikhikhik (gewdik)

3.UMUR?
♥lebih tua. lebih smart. haha

4.KETINGGIAN?
♥tak boleh lagi pendek dari aku bila aku pakai high heels 3 inch. 

5. SENSE OF HUMOR?
♥lawak mcm aku. kahkahkah

6.PIERCING?
♥aku suka tengok lelaki ber-piercing sebenarnya. tapi kalau untuk buat suami tak kot.

7. TERIMA AWAK SEADANYA?
♥soalan paling "bijak" semestinya lah bha. haha

8. RAMBUT PINK?
♥huh? weird.

9. PENAKUT ATAU BERANI?
♥biar aku berani dari dia. rawrr. haha. ok tidak, acah jak. Perempuan mana terpikat dengan lelaki penakkut?

10. KURUS OR "SIHAT"?
♥tagap. hihihi

11. HITAM MANIS,PUTIH ,KUNING??
♥kelabu. haha. hitam manis pilihanku! :D

12. RAMBUT PANJANG PENDEK?
♥panjang serabut serabut. lol tetiba aku plak terbayang image mat rempit rambut keringting. haha. rambut panjang rupa macam serabut tapi kemas. 

13. HIDUNG??
♥hidung manusia. haha

14. MEROKOK?
♥seboleh boleh tak nak. 

15. BAU WANGI
♥bau ketiak. haha. bau biasa biasa jak. kalau wangi sangat nnti mabuk aku. 


16. DRINKER??
♥nak kena pelempang kalau time kahwin ngn aku nak minum.

cop cop, nie uji kaji mencari jodoh ka nie? haha

17. jenis girl/boy-next-door
♥huh? jiran? -skip soalan-



18. MUSCULAR?
♥tagap tagap tagap (ulang suara) haha


19. MAIN PIANO?
♥bonus kalau boleh


20. MAIN GITAR?
♥yang nie mesti. :D




21.VIOLIN?
♥naahh. tak minat bunyi violin


22. NYANYI KENA SUARA SEDAP?
♥suara aku tak sedap, kalau dapat suara suami sedap bahaya, nnti perempuan lain terpikat. haha

ndah beh, kalau sedap aku mo dia nyanyikkan aku hari hari time aku masak di dapur. 

23. VAIN??
♥naah~


24. BERKATA MATA?
♥beerkata mata? ka berkanca mata nie? haha 

i dah rabun, tapi abang rabun pon i ok je (eh abg?) haha

25.GIGI BESI??
♥gigi emas lah, boleh aku jual kalau dia mati. 

bini derhaka. haha
ndak kisah lah gigi mcm mana pon. gigi aku pon bukannya cantik. hehe

26.PEMALU?
♥kalau dia pemalu, nnti dia yang takut ngn aku. rawrr~


27.REBEL OR GOOD BOY
♥mana mana jak. tapi aku suka bad boy. kihkihkih


28. ACTIVE OR PASSIVE
♥aktive! walaupun i nie jenis tak bersukan, tapi i nak anak anak i bersukan nnti, jd u mesti active dalam sukan dan bercakap, senang didik ank kita nnti. 

(kunun kunun tengah berdialog sama dia)

29. tight or the BOMB?
♥kebabom! 


30-.PENYANYI OR PENARI??
♥pengaji boleh? hehe. rajin mengaji 


31.STUNNER?
♥simple sudah


32. HIPHOP?
♥bila zaman muda mudi dia takpalah.


33.ANTING2??
♥terplanting nnti aku tgk anting anting. haha


34. Mr/Ms count my ex girlfriends/boyfriends until you drop?
♥aku ex ex nie tak wujud kalau cinta munyit2 dulu satu jak. itu pon mcm bodoh2 pnya cinta. haha. therefore? sy takda ex.


35.LESUNG PIPIT?
♥eee. cute! tp tak demand. sbb pipi sendiri takda lesung pipit, lesung batu banyak lah


36. BOOKWORM?
♥bonus! kalau sebelum tido bacakan buku cerita kat anak anak. euuw shyumil~


37. mr/ms love letter??
♥auch! romantic! bonus bonus kalau ada.


38.PLAYFUL??
♥sekepala ngn aku cukup.


39.PENULIS PUISI??
♥berjiwa seni? tak kisah, kalau ada bonus point.


40.flirt?
♥oh! biar dgn i saja.


41. SERIOUS??
♥cop cop, nie soalan cari suami ke bf? haha. serius kalau perlu. :)


42. CAMPUS CRUSH??

♥naah, tak ada langsung orang kat uni zakzik tuh yang i terpikat

43. MELUKIS?
♥bleh melukis sama sama ngn aku! sbb aku sukak gilaaakk melukis


44. AGAMA??
♥no 1 ciriciri yang aku pandang. :) 

cukuplah kalau boleh bimbing aku dan anak anak.
(bab tulis ank ank aku rasa takblehblah!)

45. SUKA USIK?
♥species macam aku. suka loyar buruk.bolehlah. haha


46. GILA KOMPUTER/internet??
♥kalau gila sikit sikit ok. tapi jgn sampai terabaikan i. lol


47. bERCAKAP BANYAK BAHASA?

♥bonus. bi bm pon cukup

48.SETIA?
♥mesti!


49. GOOD KISSER?
♥rawr?hikhik


50. SUKA BEBUDAK??
♥mesti! sebab aku nak anak baaaaaaaaaaaaaanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkk


51. QUOTE?
♥esok esok lah pikir kawin, muda lagi nie ha



52. APE2 nak ckp??
♥"abg! bila suatu hari nanti u dah kahwin dgn i, i nak u baca nie. ada ciri ciri tuh tak dalam u? :D"



to bakal suami i.
i.heart.u
walaupun i tak tahu di mana lokasi u sekarang
auch!