April 06, 2011

ini entry kotor. tapi otak jangan lucah.

pada hari jumaat lepas, banyak orang dapat rasakan gegeran vibration.
(rasa urban sikit guna ayat vibration)
vibration masa berada di mesir.
boleh dikatakkan agak kecoh jugak seluruh mesir.
uolls bayangkan lah, negara yang sepatutnya bebas cukai bebas dari bencana alam, tetiba rasa aura aura nak gempa bumi.
JANTUNG MANA YANG TAK GUGUR NYAH OII! 
dah lah hari JUMAAT!
walaupun gegeran tuh cuma muncul selama dua tiga saat sahaja? mungkin

sebab frankly speaking, aku tak rasa sedikit pon gegaran sebab aku tengah cuba konon konon kusyukkan minda membaca buku motivasi.

Balik balik dari tanah melayu ada orang yang agak rapat ngn aku,
suruh lebih kurang paksa aku baca buku yang bertajuk.

cop cop, sebelum tulis tajuk buku motivasi nie.
kembangkan minda anda.
jangan pikir sempit sempit.
walaupun tajuk entry nie macam berbau lain macam je.

DITEKANKAN DI SINI. aku baca buku ini pon sebab ORANG yang suruh baca.

sedia?

buku motivasi itu bertajuk :-

"BAHAGIANYA MENJADI PENGANTIN SEPANJANG MASA"
resepi perkahwinan bahagia.


kah kah kah


sumpah! aku tengah malu sekarang.

memandangkan aku nie lemah sikit dalam baca buku dalam bentuk motivasi ataupun pelajaran
Time aku baca buku nie,
kunun gempa bumi cenonek tengah berlaku.

what i am trying to say?

betapa aku cuba paksa diri meresap buku motivasi nie punya ilmu,
sampaikan diri aku tak sedar kata gegaran tengah berlaku.

hasilnya aku baru baca 20 ms.

and i give up.


next weekend kot aku cuba habiskan buku nie.

nak di jadikkan cerita,

dua hari lepas, 
hujan lebat turun mencecah bumi negara mesir nie.
kalau nak diikutkan memang jaraaaaaaaaaaaaaaaaaaannnngggggg betol lah hujan kat sini, sampai bilangan hari hujan boleh dihitung dengan tahik kuku.

siap ada guruh berdentum dentuman seperti bermain kompang.
awal awal tuh aku pon tak sangka ada bunyi guruh uolls! sebab guruh plak aku rasa macam tak pernah lah pulak ada kat sini?

dan keesokkan harinya pon hujan lagi.

macam lain macam pulak aku rasa.

owh apa yang kotor nya dalam entry nie?
ok ok. here comes the kotor part :

aku tak rindu sangat pon hujan, sebab tingkap bilik aku nie melekat saluran najis dari rumah orang orang atas,
dan everytime orang berak buang air besar, bunyi dari saluran najis tuh sebijik macam air hujan nyah oi!
maknanya setiap kali orang atas buang air besar, kalau pejam mata, memang sah rasa macam air hujan (pura pura terlupa kata saluran tahik tuh ada di tepi tingkap bilik aku)

the worst part is : everytime hujan aku pulak terbayang orang berak!

what the FISH!

kotor kan kotor kan?

told u so.

ps : tadi pagi aku ter-lambai lambai dengan chyumilnya  dekat junior yang aku tak kenal langsung gara gara terpikat dengan selendang pink yang dia pakai.

sumpah aku malu kali ke dua dalam entry nie.



ps lagi : mak aku kalau nampak aku baca buku motivasi tajuk kat atas. Balik nanti sumpah aku disuruh bertunang. kahkahkah