May 31, 2011

apa yang akan buat kamu rasa muda?

Apa benda yang akan buat kau rasa muda?


Kau ingat tak waktu kecik kecik dulu, kau rasa diri kau dah cukup hebat, cukup tua lah sangat. (walaupun waktu tuh umur pon tak cukup nak ada ic lagi)

Bila orang tua kata kau masih budak budak dan tak matang.
kau akan rasa emo sekejap sebab dalam hati kau akan berbisik.

“eh aku dah besar lah! Jangan lah pandang aku macam budak budak! UNFAIR!”

Pastuh tak sabar sabar menghitung hari nak tunggu waktu kau dah besar,
angan angan macam mana lah muka kau nanti bila dah besar.
(dalam hati konfem kau akan rasa diri kau mestilah lagi cantik bila lagi besar nanti)
Kau belajar sampai mana.
Macam mana kisah cinta kau.
Siapalah bf 1st kau nanti.

Fuuhhh.. kalau nak sebut pasal angan angan kau waktu kecik, 10 page belum tentu cukup.

Hari nie.

AKU RASA MUDA.
Sebab budak 10 tahun nak berkenalan ngan aku. haha






ending dia?
aku suruh "adik" tuh pergi belajar..
hahaha

SUMPAH AKU TAK TAW NAK CAKAP APA NGAN BUDAK 11 TAHUN!!


BYE!! hari nie saya rasa muda



 ps: seminggu sekali aku akan guna
fb adik aku untuk tgk perkembangan
adik beradik aku.
selalunya ramai plak tegur.
Adik aku yang bongsu nie pon,
tak taw aku guna FB dia.
kahkahkah