June 05, 2011

balik malayzie?

harap maklum, entry nie berbunyi racist sedikit.


Dah empat hari aku tahan nafsu diri aku dari menulis entry blog.

Sebenarnya aku nak ceritakan kat blog nie empat hari lepas!
Tapi abang aku tak bagi tulis.
Yer lah sekarang nie tengah musim exam, kan kan kan! Dari aku menghabiskan masa emas aku nie menghadap laptop lebih baik aku sentuuh buku.

(padahal masih jgak hadap laptop)

Jadi hari tuh aku keliru,
Dok pikiaq pikir.
Habis habisan.
Sampai tak terhabis,
NAK BALIK MALAYSIA KE TAK?

Kalau ikutkan, memanglah dan semestinya nak balik.
Ikutkan hati lah.
Tapi kalau di pikir pikir (berapa banyak kali lah nak cakap pasal pikir nie)
Memang sayang lah wei duit nak balik tuh!
Bayangkan harga tiket ulang alik dari tahun satu, buat aku beli berapa bijik laptop dah.

Jadi untuk mengurangkan kepala hotak aku yang tak botak nie tak payah pikir sorang sorang.
Aku cerita kan lah kat abang aku kat skype.
Biar aku tak terbeban sorang sorang pikir. Hehe

(intro adik mithali)
adik : abang abang! Adik takda duit lah sekarang! *tektik intro mintak kesian yang tak pernah menjadi*
Abang : abang pon takda duit.haha
Adik : adik satu sen pontakda, mengharapkan bulu ketiak jak banyak. Hahaha
Abang : eeee.. PENGOTOR PUNYA ANAK!!
Adik :  ADIK MAIN MAIN JAK BHA!! BUKAN ADA PON. ORANG BUAT LAWAK JAK BHA LAWAK!
Abang : konon buat lawak, entah entah bulu ketiak tuh dah banyak macam monyet. Haha
Adik : ndak lah bha bang. Macam GORILLA JAK! HAHA
Abang : mengaku pon. HAHAHAHA
Adik : EEE.. BIKIN PANAS! Bang adik keliru nie, tak taw nak balik malaysia ka ndak nie!

perasaan sanubari dan jiwa raga ku.
Abang : balik jak bha! Apa susah.
Adik : tapi bang! Punyalah sayang tuh duit! Macam macam lagi boleh buat dengan duit tuh.
Abang : tuh la kita kena bersyukur kita Islam.
aku blur.
Adik : -.- (tetiba)
Abang : kita bukan ank cina, masuk kubur pon kena bawa duit sekali. HAHAHAHA
Adik : fine! Malas mo cakap.
Abang : jadi balik jak lah.
Adik : bha, eya lah palik.

(kan orang cina kalau mati diorang bakar bakar duit.




lusa ada paper lagi!
 


kauorang taw tak.
aku nie sebenarnya.

obses kumpul gambar budak budak.
ada satu folder yang memang gambar budak budak jak.



tengok gambar budak budak boleh buat aku #bahagia














lelaki yang suka budak budak
#majorturnon 


tadi pagi skype sama ten.
i rindu u jugak.