August 08, 2011

#factsaboutme




1.       Aku nie manusia yang kuat berfikir, inilah kelebihan aku, dan kelebihan aku ini yang kadang kadang membunuh diri aku sendiri kerana terlalu kuat berfikir.
2.       Aku manusia yang bersemangat. Kalau di bagi sesuatu kerja, atau ajak aku membuat sesuatu yang aku suka. Kau akan nampak aku bersungguh sungguh melakukan nya.
3.       Aku ada masalah dengan waktu. Aku manusia yang tak punctual. Ini antara sifat yang paling aku nak ubah pasal diri aku.
4.       Aku nie loyar buruk, suka buat lawak bodoh dan bersuara besar.
5.       Aku ada banyak perwatakkan mengikut situasi, bila di beri tugas, soalan kbkk, atau isu berkaitan politik. Persenoliti aku akan berubah jadi serius dalam berfikir.
6.       Aku manusia yang tak suka menghapal. Jadi kalau belajar, atau buat sesuatu kerja aku akan cuba fahami betol betol dan bukannya hafal.
7.       Aku express diri aku melalui seni. Lukisan abstrak aku.
8.       Aku manusia yang tak takut berdiri di pentas. Kalau suruh bercakap, dan keluarkan pendapat, aku adalah orang yang paling 1st akan tawarkan diri. Tapi kalau bab bab pidato, bahas dan benda berkaitan hafal skrip, aku tak dapat.
9.       Aku perempuan kasar. Tapi sudah setahun aku kawal diri aku dari jadi kasar.
10.   Kalau membuat keputusan aku selalunya ikut gerak hati.
11.   Aku tak organize. Buat kerja semua spontan. Tak rancang.
12.   aku manusia yang suka langgar peraturan.
13.   aku tak suka menyalin atau buat nota. Sebab tangan aku akan penat akibat menulis dan nota nota aku akan hilang.
14.   Aku suka bergaya.
15.   Aku susah nak marah, tapi bila aku dah marah orang tuh aku akan hentam habis habisan.


   dan sekarang. aku bunuh diri aku sedikit demi sedikit