July 07, 2012

Setengah Jam lagi Happy Birthday faz


Tit tuu tit tuuu tit tuuu...


*bunyi skype orang calling, nak ajuk rasa bunyi lebih kurang macam tuh


“HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU...”
“EH, MAMA INGAT BIRTHDAY ADIK! INGAT KAN MAMA LUPA”
“mana boleh mama lupa birthday adik, hari hari mama ingat anak mama nie”
Adik aku yg kat tepi mak aku pon menyampuk
“kakak tahu, mama siap buat countdown lagi birthday kakak, sampai girl pon naik penat nk cakap berapa Haribulan hari nie”
“errr, tp ma.. masalahnya bukan hari ini birthday adik, ESOK la ma. -.- “
“laa, sekarang dah jam 12.40 am dah nie”
“mama ikut waktu mana nie?”
“ikut waktu australia! Hehe”
“ma, adik dekat mesir, skrang masih lagi jam 5.17 pm”
“jadi nk mama wish ikut waktu mana? Jangan risau mama dah belikan hadiah lagi untuk adik”
“yeayyy!!! Mama belikan apa untuk adik!?”
“mama belikan kangarooo!!”
“mama nie kasi harapan palsu je kat adik. Hehe”

Tiitt... titttt...
*line putus*

“MA!! MA!! DENGAR TAK ADIK???”
(menggunakan suara halilintar wanita bugis sejati)

“HAAA!! DENGAR DENGAR!!”
“KENAPA LINE KAT AUSTRALIA TUH TERUK BETOL NIE MA?”
“YE LAH~ UDARA KAT SINI TENGAH SEJUK BETOL NIE -4, TUH LINE TAK OK SIKIT”

Hahahahaha

Apakaitan line sama udara australia yg sejuk??

Terasa comel betol mama aku.

8th july 2012
SAYA DAH DUAPULUHDUATAHUN.


Tahu nie tahun paling sepi,
Best friend aku dah balik mesia,
Ramai plak masih exam.
hp aku plak dah rosak.
jd takda cara orang mau contact aku.

Entah orang ingat ke tak bday aku esok.
haha

memandangkan lg setengah jam,
macam semua orang lupa.

jadi! selamat hari jadi diri sendiri! hahahaha


*ok kesian, mcm lonely gilak*