August 11, 2012

XOXO

http://www.emocutez.com



*muah*

Satu kucupan aku berikan kepada sekecil ketika dia baru nyenyak tido,
Dia membuka mata terus berkata. (berusaha keras untuk buat ayat ala ala novel)

“laa.. Johnny ingatkan Johnny tengah mimpi nie ada orang cium”

Bila suda sampai ke Tawau nie,
Kehidupan menjadi potianak vampire tak bertauliah bermula.

Dah jejak tanah air nie, sepanjang cuti rutin harian aku terlelap lepas subuh.
Dan bila kena marah pon aku akan guna alasan jetlag.

Jetlag la sangat kan setiap tahun guna alasan sama.

Rutin harian malam mula 2.30 pagi,
Masak sahur, hidang dan kemas meja.
Cincai cincai aku buat kerja, nak dekat jam 4.30 pagi baru dapat goyang kaki balik.

Mak aku pulak mulakan rutin harian cuci baju dia awal sejak masuk bulan puasa.
Jam 4.30 pagi dah jemur kain ditemani si kecil di balkoni rumah.

Dengan gaya nujum pak belalang

“rasanya macam malam nie malam lailatulQadar taw. Cuba tengok langit... sunyi jak kan. Hurmm tapi ada bunyi kereta..”


Hahahaha




 Indah bangun bangun pagi sedut sedut udara di Rumah sendiri setelah setahun.

Tapi perit rasa macam ada di ghost town bila gerak ke mana takut ternampak kelibat seseorang.


http://www.emocutez.com
nak tido dulu. bui bui!