November 02, 2012

Hormone Macho.

tak sampai duapuluhempatjam lagi detik detik gua ada kat tanah air.

Baru habis pack pack barang,
gua sumbat punya lah sumbat,
sebab beg limit naik flight naik flight etihad 23kg!
terpaksa gua guna beg tak boleh ada roda roda.

dah sumbat punya sumbat beg~
Skali bila dah habis sesi-menyumbat-tersumbat,
detik detik untuk menarik zip,
sekali.

ZIP ROSAK!!!


GUA BGTAW LU,
 Apa perasaan lu, bila duduk hadap kain,
lipat, penyekkan, gulung gulung selama tiga jam~
sekali hasil lu jadi sia sia sebab zip rosak.

Jadi sebabkan gua dah kesuntukan masa.
gua kreatipkan minda gua malam nie.


Gua Amik tali,
gua pergi lilit tali rafia (entam, gua tak tahu eja, haha)



SELESAI.

gua rasa, macam mat rempit nak balik kampung,
pakai beg, tiada roda,
kena ikat dengan tali rafia PINK COLOUR.
 

jam 2 pagi,
Adik sepupu gua baru masuk terjah gua,
waktu gua dok layan detik detik terakhir,
merasa online guna line internet laju.

Sekali dia pergi tanya gua.

kak yana dah berapa tahun dah belajar kat indon?

tahun depan nak genap 5 tahun gua di bumi firaun.
setiap tahun dia hantar gua pergi KLIA.

Rupanya dia tak tahu gua belajar di mana.

Bertuah punya Amir.


next entry blog akan di karang dari bumi Mesir.BYEE~