November 05, 2012

MAK EDORAEMON

Kebiasaan aku, bila dengar orang panggil aku "nenek" , secara tak langsung kepala ini akan tertoleh.

Jadi nk dijadikan crita tak tercrita nie, hari ini hari pertama aku masuk wad kanak kanak.

Perasaan dia? Pilu waa tell you!? Sebab bila masuk round Kat wad kanak, ko akan nampak kanak kanak terbaring, lemah, sakit, muka pucat. Siap Ada yang tgh dialysis lagi. (T_T)

Jadi bila waktu rehat tuh, aku dan Dila duduk lah dgn comel nya di depan hospital kanak kanak,

Skali Ada mcik Arab tegur aku,
Dia ingatkan aku Egyptian,

Yang dia ingat aku Egyptian aku tak kisah, nie tnya aku Ada susu badan nk bagi baby dia sikit.

MUKA AKU ADA MUKA MAK ORANG DAH KE???

Tuh je cerita aku kononnya untuk hari ini.

Ps: aku tak nk jd ibu susu sapa sapa Di masa depan, nnti kesian ank ank aku, skop nk cri jodoh bertambah kurang. Haha