June 26, 2013

#seven - FB

Dah sebulan lebih aku sepikan diri dari facebook/twitter dan sewaktu dengannya,
bukan aku nak membawa diri,
tapi satu denda dari ibubapa di kampung halaman untuk aku,
kerana tahun nie aku terlebih nakal sikit, terabaikan pelajaran seketika.
Jadi sebab itu aku denda dari membuka laman sosial selagi tak habis exam.
Untuk mendapat update kelas/batch smua, aku terpaksa menggunakan fb adik bongsu aku,
sebab aku hapal password adik beradik aku. Muahahahahaha.

Tapi serius, aku tak tahan ada facebook budak sekolah menengah,
kalau baca timeline aku pulak rasa sakit jiwa. (over kau nyah)
Mana tak nya, update status pasal malas pergi sekolah lah, di lamun cinta lah, cikgu la, tak suka sekolah lah.
Aku pulak penat baca.
Jadi lama lama aku pulak rasa rimas dengan fb.

ok bosan. Berbulan bulan tak update tapi kat kepala aku boleh cakap itu saja.

Esok lusa aku tulis lagi, cuma malam nie aku rasa nak bercakap kat sini.
Lama dah tak update twitter - (konon tempak berbual sorang sorang la kalau takda orang nak dengar aku bercakap)